اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلفشان به فارس خبر داد

بهره‌مندی 45 هزار نفر از خدمات رایگان مرکز توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی قم

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم از برخورداری بیش از 45 هزار نفر از خدمات رایگان توانبخشی این هیئت ورزشی خبر داد.

بهره‌مندی 45 هزار نفر از خدمات رایگان مرکز توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی قم

محمد گلفشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: هیئت پزشکی ورزشی یکی از هیئت‌های فعال زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که در مقایسه با دیگر هیئت‌ها در حوزه‌های همگانی و قهرمانی ورزش ماموریت دارند، در بخش دیگری به ورزش استان قم خدمت کنند.

وی ادامه داد: ماموریت ما خدمات‌رسانی امدادی و پزشکی به تک تک هیئت‌های ورزشی در مسابقات مختلف است که به موقع به آسیب‌های ورزشی رسیدگی کرده و مانع اتفاقات ناگوار در ورزش می‌شویم، ضمن این‌که با برگزاری دوره‌های آموزشی اطلاعات لازم در خصوص پیشرفت‌های مختلف علم ورزش را به ورزشکاران، مدیران، سرپرستان و نیروی انسانی مرتبط با ورزش ارائه می‌دهیم.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم عنوان کرد: ما در طول سال برنامه‌های متنوع آموزشی برای افراد مرتبط با ورزش برگزار می‌کنیم تا ماموریت و رسالتی را که بر عهده داریم به خوبی و به نحو مطلوب در مقابل ورزشکاران و قهرمانان استان انجام بدهیم.

وی در ادامه از برگزاری نشست بررسی خدمات توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی استان قم به جامعه ورزش خبر داد و اظهار داشت: در این نشست کیفیت، کمیت و همچنین نحوه ارائه خدمات توانبخشی به ورزشکاران استان قم مورد بررسی قرار گرفت.

گلفشان خاطرنشان کرد: در این نشست بررسی‌های لازم در خصوص روند درمان ورزشکاران آسیب‌دیده و پذیرش رایگان آن‌ها در مرکز فیزیوتراپی صبا انجام پذیرفت، چراکه ضمن آرزوی سلامتی برای ورزشکاران، هدف ما برگرداندن سلامتی ورزشکاران و بازگشت سریع آنان به میادین ورزشی است.

وی در ادامه به تعداد افرادی که تاکنون از خدمات رایگان مرکز توانبخشی هیئت پزشکی ورزشی استان قم استفاه کرده‌اند، اشاره کرد و گفت: در مقایسه 6 ماه سپری شده از سال‌جاری با تمام سال 91، خدمات بیشتری به استفاده کنندگان از این مرکز ارائه شده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم تصریح کرد: در سال 91 بیش از 35 نفر از ورزشکاران از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند در حالی که تا 6 ماه سال‌جاری بیش از 45 هزار نفر به صورت رایگان از خدمات این مرکز بهره‌مند شده‌اند و بهبودی کامل خود را به دست آوردند و امیدواریم در آینده شاهد هیچگونه آسیب ورزشی برای ورزشکاران و قهرمانان افتخارآفرین استان نباشیم اما اگر خدای ناخواسته این اتفاق رخ داد، آمادگی کامل خدمات‌رسانی به این عزیزان را داریم.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول