اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

در مراسمی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم در حوزه‌های مختلف تجلیل شد.

بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، در این مراسم که امروز با حضور پیشکسوتان دانشگاه علوم پزشکی قم و خانواده‌های آنان در سالن شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد، از 37 کارمند این دانشگاه که در یک سال اخیر به افتخار بازنشستگی نائل شدند با اهدا لوح سپاس تقدیر شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تاکید بر ضرورت تکریم و تجلیل از مقام پیشکسوتان حوزه سلامت استان که سالیان سال در مسیر اعتلای نظام سلامت گام برداشتند، افزود: به هراندازه قدر و منزلت این قشر مورد توجه قرار گیرد سایر پرسنل که مشغول به فعالیت در حوزه ستادی، بهداشتی و درمانی هستند برای ادامه خدمت و امید به آینده دلگرم‌تر می‌شوند.

سید شمس‌الدین حجازی با بیان اینکه خدمت درحوزه سلامت از ویژگی‌ها، حساسیت‌ها و سختی‌های خاصی برخوردار است، گفت: فعالیت در حوزه بیمارستانی، ستادی، اورژانس پیش بیمارستانی و پایگاه‌های بهداشتی که در راستای خدمت به مردم و نجات جان انسانها صورت می‌گیرد با وجود همه مشکلات پاداش و اجر بسیاری نزد خداوند دارد.

وی با اشاره به ارتباط مستمر با کانون بازنشستگان دانشگاه به منظور رفع مشکلات و دغدغه‌های قشر پیشکسوت این دانشگاه، افزود: در مدت چهار سال گذشته تلاش شد با به کارگیری سیاست‌های مختلف در برطرف کردن برخی از نگرانی‌های بازنشستگان گام‌هایی برداشته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز امیدواری کرد با رفع موانع قانونی زمینه اختصاص مزایایی که به کارکنان اختصاص می‌یابد برای بازنشستگان نیز فراهم شود.

حجازی با تاکید بر اهمیت استفاده از دیدگاه‌ها و تجربیات پیشکسوتان حوزه سلامت گفت: استفاده از این تجارب ارزشمند می‌تواند در موفقیت هر مجموعه‌ای نقش مهمی داشته باشد.

وی همچنین از بکارگیری یکی از بازنشستگان این دانشگاه در سمت مشاور پیشکسوت ریاست دانشگاه خبر داد و گفت: برای استفاده هر چه بیشتر از تجربیات این عزیزان باید بخشی نیز در پایگاه اینترنتی این دانشگاه به منظور ثبت دیدگاه‌ها و نظرات پیشکسوتان ایجاد شود.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول