اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

حمایت مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس با بیان اینکه به رشد شاخص‌های بهداشت و درمان بسیار امیدوار هستیم، گفت: مجمع نمایندگان این استان تمام قد از مدیریت جدید حمایت می‌کند.

حمایت مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد:‌ آقای چمن استان را به خوبی می‌شناسد، اولویت‌های کاری در این استان را می‌داند و دارای تجارب بالای مدیریتی هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: مجمع نمایندگان این استان در مورد انتخاب وی به ریاست دانشگاه علوم پزشکی به توافق لازم رسید، که این موضوع در کنار حمایت‌های استاندار و مدیران ارشد این استان و نیز پذیرش او از سوی دست‌اندرکاران حوزه سلامت می‌تواند نویدبخش روزهای بهتری در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

وی گفت: تجارب چمن در حوزه سلامت در استان‌های مختلف و شناخت خوب او از شرایط و زیرساخت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، ظرفیت بسیار خوبی برای برون رفت از تنگناهای سیستم سلامت در این استان خواهد بود.

زارعی تأکید کرد: هماهنگی، وحدت و هم‌افزایی در انتخاب مدیران یک توفیق است که امروز در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیش از هر زمان دیگری حاکم است که از آقای چمن می‌خواهیم با این وحدت و هم‌افزایی به وجود آمده، همه تلاش‌ خود را برای بهبود خدمات بهداشتی و درمانی به کار گیرد.

* اجماع کامل نمایندگان برای انتخاب رضا چمن

وی با بیان اینکه عدم هماهنگی در میان نیروهای مدیریتی فرصت‌های پیشرفت و ترقی را می سوزاند، تصریح کرد: انتخاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با وحدت و هماهنگی همه نیروهای مدیریتی و نمایندگان مجلس بوده که لازم است مدیر جدید با قوت و اعتماد به نفس کامل در کنار اختیارات و مسئولیت‌ها کار خود را شروع و ادامه دهد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چمن فردی بومی و توانمند است، ابراز داشت: وی قبل از انتخاب و اکنون در دوران مسئولیت مورد حمایت اینجانب و همه اعضای مجمع نمایندگان این استان بوده و خواهد بود.

وی گفت: به طور معمول مجمع نمایندگان برای معرفی یک مدیر و پیشنهاد یک گزینه مدیریتی قبل از آن به تفاهم و توافق می‌رسند و در مورد انتخاب سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چنین اجماع کاملی صورت گرفته است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، چمن را فردی خوش‌فکر، باتجربه مدیریتی و متخصص خواند و یادآور شد: با شروع به کار مدیریت جدید، به بهبود شاخص‌های بهداشت و درمان در این استان بسیار امیدوار هستیم و در این راه نیز مدیریت جدید را به صورت ویژه و یک‌دست حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در دوران مدیریت قبلی نیز خدمات و تلاش‌های زیادی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم تعطیل‌بردار نیست و خدمات حوزه سلامت مردم نیز باید با قوت و انرژی مضاعف ادامه پیدا کنند. 

به گزارش فارس، دکتر رضا چمن از نیروهای متخصص بومی است که پیش از این معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بوده است.

انتهای پیام/82005/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول