اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت:

اختلاف ایران و آمریکا اختلافی عمیق و ایدئولوژیک است

امام جمعه باشت گفت: اختلاف ایران و آمریکا اختلافی عمیق و ایدئولوژیک است.

اختلاف ایران و آمریکا اختلافی عمیق و ایدئولوژیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته باشت ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: همان‌گونه که حضرت علی (ع) در نهج‌البلاغه ذکر کرده است تقوای الهی یک خوف برای روح انسان است و ترس در دل انسان مانع از انجام  هرگونه گناه می‌شود.

خطیب جمعه باشت با بیان این‌که در ماه محرم بیان اهداف قیام عاشورا برای عزاداران ضروری است، افزود: زمانی که از دین اسلام چیزی جز نام آن نمانده بود امام حسین(ع) دست به قیامی زد که زنده‌کننده اسلام و بیدارکننده مسلمانان از خواب غفلت بود.

عبودی ادامه داد: امام حسین(ع) برای حفظ حرمت بیت‌الله الحرام حج خود را نیمه‌تمام گذاشت و عازم صحرای کربلا شد و امروزه باید مجلس عزاداری آن حضرت با شایستگی کامل و در شأن سالار شهیدان برگزار شود.

خطیب جمعه باشت در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته، با اشاره به هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: ملت ایران به‌خصوص بسیجیان ما همیشه و در همه عرصه‌ها آمادگی کامل در رویارویی با هرگونه بحران و خطر را داشته و این قابل تحسین است.

وی در ادامه با برشمردن زوایای مختلف حادثه عظیم 13 آبان عنوان کرد: روز ملی استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی، امسال باید پرشورتر و باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود تا ملت‌های دنیا بدانند ایران هرگز زیر بار ظلم نخواهد رفت.

عبودی اختلاف ایران و آمریکا را اختلافی عمیق و ایدئولوژیک دانست و افزود: تفکر اسلام ناب محمدی و امپریالیسم آمریکایی باهم سازگاری ندارد.

 امام جمعه باشت در پایان آمریکا را نماد و سردمدار کفر در جهان دانست و عنوان داشت: ملت غیور ایران هرگز کفر را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/82007/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول