اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

شعار «مرگ بر آمریکا» را در روز 13 آبان با قدرت سر خواهیم داد

امام جمعه فیروزکوه گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» با تمام وجود ایرانیان عجین شده و در روز 13 آبان، آن را با قدرت و قوت هر چه تمام‌‏تر سر خواهیم داد.

شعار «مرگ بر آمریکا» را در روز 13 آبان با قدرت سر خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری ظهر امروز در خطبه‏‌های آیین وحدت‏‌آفرین و عبادی سیاسی نماز جمعه فیروزکوه در محل مسجد جامع این شهر، با اشاره به در پیش بودن 13 آبان اظهار داشت: سه اتفاق مهم و تاثیرگذار در این روز به وقوع پیوست که در شکل‏‌گیری، تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی تاثیر به‏‌سزایی داشت.

وی گفت: بازداشت و تبعید امام راحل در سال 43، کشتار دانش‏‌آموزان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 اگر چه در سه مقطع تاریخی مختلف اتفاق افتاد، اما همگی حامل پیام مبارزه با استکبار بودند. 

آمریکایی‌‏ها به ارزش‌‏های بین‏‌المللی پایبند نیستند

استیری افزود: امروز این مسئله برای تمام جهانیان به عینه به اثبات رسیده است که آمریکایی‏‌ها با اتخاذ تصمیمات یک‏‌طرفه و بدون پای‏بندی به ارزش‏‌های بین‏‌المللی، منافع یک قشر خاص (صهیونیسم بین‏‌الملل) را به عنوان بزرگ‏ترین منافع خود در منطقه در نظر گرفته‌‏اند.

وی ادامه داد: این روزها مطرح شدن مسئله تغییر از سوی آمریکایی‏‌ها و اینکه با ایران اسلامی بر سر میز مذاکره خواهند نشست، موجب شده تا عده‌‏ای ناآگاه صحبت از مذاکره با این شیطان بزرگ را در محافل گوناگون عنوان کنند.

امام جمعه فیروزکوه خطاب به آمریکایی‏‌ها به طرح این سئوال پرداخت که آیا تاکنون در رفتار و کردار شما تغییری دیدیم که ما هم تغییر کنیم؟

وی تاکید کرد: مرگ بر آمریکا، شعاری است که با تمامی وجود ایرانیان عجین شده و بر سر زبان تک تک آنان است.

استیری تصریح کرد: استکبار جهانی و تمامی جهانیان بدانند و آگاه باشند که در روز 13 آبان امسال، ملت بزرگوار ایران اسلامی شعار مرگ بر آمریکا را به گونه‌‏ای سر خواهند داد که ستون‏‌های کاخ‏های استکبار به لرزه درآید. 

آمریکایی‏‌ها قابل اعتماد نیستند

امام جمعه فیروزکوه در بخش دیگری از خطبه‏‌های خود با اشاره به رسوایی دیگر آمریکایی‌‏ها که در روز مباهله در هفته گذشته حادث شد، خاطرنشان کرد: شنود مکالمات شهروندان و مسئولان دولتی و حکومتی کشورهای مختلف از سوی آمریکایی‏‌ها، حقانیت ادعای ایران در سال 58 که سفارت آمریکا را لانه جاسوسی نامیده بود، بر همگان ثابت و آشکار کرد.

وی یادآور شد: آژانس امنیت ملی آمریکا تاکنون بیش از 125 میلیارد مکالمه شهروندان، مسئولان و رهبران کشورهای دوست و دشمن خود را شنود کرده که نقض آشکار حقوق بشر است.

استیری اضافه کرد: دولت‏مردان آمریکایی که سال‏هاست شعار آزادی بیان و حقوق بشر سر می‏‌دهند، با این کار خود آشکارا به حریم خصوصی افراد تجاوز کردند که در هیچ دین و آیینی پذیرفتنی نیست.

امام جمعه فیروزکوه گفت: این موضوع بار دیگر کلام مقام معظم رهبری که «آمریکایی‏‌ها قابل اعتماد نیستند»، را بر همگان روشن و آشکار کرد.

انتهای پیام/2568/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول