اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

امام جمعه عسلویه گفت: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیف مومنان حقیقی اظهار داشت: احساس مسئولیت، تکامل ایمان، توکل برخدا، ارتباط و پیوند با خالق و ارتباط با مخلوق و بندگان خدا از ویژگی‌های مومنان حقیقی است.

وی در ادامه به سالروز شهادت اولین شهید محراب اشاره کرد و افزود: شهید آیت‌الله قاضی طباطبایی امام جمعه تبریز و نماینده امام(ره) بود که به دست گروهک فرقان به شهادت رسید.

امام جمعه عسلویه به رویدادهای 13 آبان اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بزرگ‌تر از انقلاب سال 57 بوده و در لانه جاسوسی آمریکا اسنادی به دست آمد و مشخص شد که با پایان نهضت و پیروزی انقلاب، آمریکا و ایادی‌اش دست از این آب و خاک بر نخواهند داشت.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: هم‌اکنون و پس از سه دهه از انقلاب اسلامی، باز هم آمریکا و استکبار جهانی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که بحمدالله موفق نشده و نخواهند شد.

وی گفت: این انقلاب صاحبی دارد و متعلق به امام زمان(عج) و ائمه اطهار(ع) و ارواح طیبه شهداست است و اینها حافظ و نگهبان انقلاب هستند و اکنون نیز با کفایت و مدیریت خلف صالح امام راحل، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این انقلاب روز به روز موفق‌تر و به سمت پیشرفت در حرکت است.

امام جمعه عسلویه با اشاره به شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان ابراز داشت: تعداد زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند که به نام روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

هاشمی‌نژاد بر لزوم تربیت دینی دانش‌آموزان تاکید کرد و ادامه داد: مهم‌تر از درس بحث تربیت است و والدین و معلمان باید نسبت به تربیت دینی و اسلامی دانش‌آموزان اهتمام ورزند.

وی خاطرنشان کرد: روز 13 آبان همچنین سالروز تبعید امام راحل بود که سرآغاز این انقلاب است.

امام جمعه عسلویه همچنین با اشاره به آغاز ماه محرم‌الحرام اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین عامل قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) است که باید در این ایام مراسمات عزاداری را باشکوه برگزار کنیم.

هاشمی‌نژاد متذکر شد: باید عزادار واقعی باشیم و با شناخت و معرفت حسینی در مراسمات عزاداری حاضر شویم.

انتهای پیام/2451/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول