اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران در مجلس مطرح کرد

استقبال از محرم به پیشنهاد کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم استقبال از دهه محرم توسط این کمیته پیشنهاد شده است.

استقبال از محرم به پیشنهاد کمیته جوانان دفتر نماینده گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، علی پناهی امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه محرم اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) در برابر یزیدیان قیامی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود: واقعه کربلا واقعه‌ای بی‌نظیر در تاریخ بشریت است که در این زمینه روایات بسیاری از ائمه اطهار(ع) نقل شده است.

پناهی تصریح کرد: واقعه عاشورا واقعه‌ای بی‌نظیر از نظر کیفیت وقوع، عظمت، مصیبت و جاودانگی در یادها همچنین آثار اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌رود.

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اهمیت واقعه کربلا چنان است که تاکنون برای هیچ واقعه‌ای مانند عاشورا وقت و هزینه صرف نشده و برای هیچ واقعه‌ای مانند کربلا نیز اشک ریخته نشده است.

پناهی با اشاره به برگزاری مراسم استقبال از دهه محرم گفت: ایده برگزاری این مراسم از سوی کمیته جوانان دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی مطرح شد که با موافقت دیگر مسئولان و همکاری نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در حال رایزنی و هماهنگی لازم در این زمینه هستیم.

وی اظهار کرد: مراسم استقبال از دهه محرم در گچساران روز یک‌‌شنبه رأس ساعت 15 در محل گلزار شهدای گچساران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

پناهی یادآور شد: گچساران از جمله شهرهای است که مراسم‌های دهه محرم در آن با شور و شعور خاصی برگزار می‌شود و همایش بزرگ و بی‌نظیر مردم و مسئولان این شهر در روز عاشورا مثال‌زدنی است.

مسئول کمیته جوانان دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به قابلیت‌های بالا و مثال‌زدنی گچسارانی‌ها در برگزاری مراسم‌های دهه محرم همچنین اهمیت و نقش مهم محرم، برنامه استقبال از دهه محرم برای نخستین بار در گچساران و به پیشنهاد کمیته جوانان دفتر نماینده این شهرستان برگزار می‌شود.

پناهی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم گفت: عاشورا فرهنگی تمام ناشدنی و انسان‌ساز است که بزرگداشت و برگزاری مراسم‌های این واقعه بزرگ وظیفه آحاد جامعه است.

انتهای پیام/82014/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول