اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زیراب:

تکرار خیانت‌ها سبب نفرت ملت ایران از آمریکا شده است

امام جمعه زیراب با اشاره به خیانت‌های آمریکا علیه ایران و دسیسه‌هایی برای حذف شعار مرگ بر آمریکا در کشور، گفت: رفتارهای آمریکا علیه کشور ما سبب نفرت ملت ایران شده است.

تکرار خیانت‌ها سبب نفرت ملت ایران از آمریکا شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به دسیسه‌های برای حذف شعار مرگ بر امریکا در کشور، بیان داشت: رفتارهای امریکا علیه کشور ما باعث نفرت ملت ایران شده است.

امام جمعه زیراب با اشاره به برخی از خیانت‌های امریکا علیه کشور ایران، تصریح کرد: رفتارهای خصمانه و ویژگی‌های استکباری امریکا در کودتای 28 مرداد، حمایت از رژیم پهلوی، کودتاهای نافرجام علیه نظام اسلامی، حمله به سکوهای نفتی، اعلام تحریم‌های سخت اقتصادی و طراحی انقلاب رنگین در کشور بخشی از این دشمنی‌ها علیه ملت ایران بوده است.

وی با اشاره به روحیه مذهبی ملت ایران در برابر دشمنی‌های دشمنان، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو مکتب امام حسین(ع) هستند و مصداق شعار «هیهات من‌الذله » در دوران ما مرگ بر امریکا است.

* سفارت‌خانه‌های امریکا لانه جاسوسی است

امام جمعه شیر گاه نیز با اشاره به اینکه جدال و مجادله از آفات زبان است، گفت: در قرآن بر دوری از جدال در مسیری که فایده‌ای برای دین نداشته باشد تاکید شده است.

حجت‌الاسلام محمد مهدوی با تاکید بر اینکه علم و عمل دو بال تقوای الهی است به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و کسانی در فکر محو نام امام خمینی(ره) بودند خودشان محو شدند.

وی با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی، تصریح کرد: جهان بعد از 34 سال از انقلاب اسلامی فهمیده است که سفارت‌خانه‌های امریکا لانه جاسوسی است.

* برگزاری عزاداری ایام محرم 

امام جمعه پل‌سفید با اشاره به اینکه اهل تقوا قانون‌مدار و بی‌تقواها قانون گریز هستند، گفت: تقوا عظمت انسان را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام احمد قربانی با گرامیداشت ایام محرم، افزود: برگزاری عزاداری ایام محرم از تکالیف شیعه در عصر غیبت است.

وی با اشاره به روز 13 آبان و تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ابعاد شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: امام خمینی‌(ره) برای حق و بر علیه کاپیتولاسیون اعتراض کرد که دستگیر و تبعید شد.

انتهای پیام/86015/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول