اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه باغین:

13 آبان روز خشم و انزجار از آمریکاست

امام جمعه باغین گفت: 13 آبان روز خشم و انزجار از آمریکا و استکبار جهانی و روز ایستادگی مردم مبارز ایران در برابر استکبار جهانی است.

13 آبان روز خشم و انزجار از آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته باغین اظهار داشت: این سیاست شیاطین است که در بین مردم جامعه تفرقه بیندازد و حکومت کنند.

وی با اشاره به اینکه شخص تفرقه‌انداز خود را از جمع جدا می‌سازد، تصریح کرد‌: جمع‌گرایی و اتحاد سبب می‌شود که انسان از شگردهای شیطان در امان باشد، ما هر چه بیشتر حیله‌ها و شگردهای شیطان را بشناسیم، بهتر می‌توانیم خود را از آسیب‌ها و هجوم‌های شیطان حفظ کنیم.

محی‌الدینی به آخرین شگرد شیطان همان دنیا‌طلبی و مال دوستی اشاره کرد و گفت: عامل لغزش بسیاری از افراد جاذبه‌های ثروت و اموال دنیوی بوده است.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) خاطر ‌نشان کرد‌: شیطان آن چنان مال ‌دنیا را در پیش انسان خوب جلوه می‌دهد که سبب غفلت او از خدا می‌شود‌.

خطیب‌ جمعه باغین با اشاره به‌ حوادث 13 آبان گفت: 13 آبان روز خشم و انزجار از آمریکا و استکبار جهانی و روز ایستادگی مردم مبارز ایران در برابر استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: جنایت‌های آمریکا‌ علیه مردم ایران بر کسی پوشیده نیست، حمایت او از سران فتنه سال 88، واقعه کوی دانشگاه‌، حمایت اخیر از گروهک وهابیت و جنایت اخیر در سراوان و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران ‌را می‌توان از فجیع‌ترین جنایات آمریکا ‌علیه مردم ایران نام برد‌.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه ملت ایران آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌داند از شرکت با‌شکوه مردم در راهپیمایی خبر داد و ابراز داشت: سال جاری مردم ایران اسلامی به همراه دانش‌آموزان و دانشجویان با شکوه‌تر از سال‌های قبل با حضوری گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار یعنی مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار جهانی را سر می‌دهند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم‌الحرام، عزت‌، ایثار‌، آزادگی و از خود گذشتگی را از آموزه‌های مکتب عاشورا عنوان کرد و گفت‌: اصلی‌ترین هدف از قیام امام حسین (ع) زنده نگهداشتن دین جدش رسول‌الله (ص) و احیای فرضیه‌های اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

محی‌الدینی مجالس امام حسین (ع) را مجالس تحول جسمی و روحی عنوان کرد و اذعان داشت: در این مجالس باید زمینه را برای حضور عزاداران پرشور حسینی در حسینیه‌ها و تکایا فراهم کرد.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول