اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

شعار مرگ بر آمریکا هرگز متوقف نمی‌شود

امام جمعه برازجان گفت: شعار مرگ بر آمریکا هرگز متوقف نمی‌شود.

شعار مرگ بر آمریکا هرگز متوقف نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌‌های نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام در هر شرایطی امری لازم است.

وی به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و افزود: ماه محرم آغاز سال هجری قمری است و قیام مهم عاشورای حسینی در این ماه واقع شده و باید به استقبال از این ماه عظیم برویم.

امام جمعه برازجان به 13 آبان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا هرگز متوقف نمی‌شود خاطرنشان کرد: آمریکا نماد سلطه‌گری است و نفرت از دولت آمریکا در حافظه ملت ایران وجود دارد و شعار مرگ بر آمریکا شعاری خودجوش است که متوقف نمی‌شود.

مصلح بیان کرد: مبارزه با استکبار جهانی باید استمرار داشته باشد و این شعار نشان‌دهنده خوی استکباری و دشمنی دولت آمریکا با ملت ایران است.

وی در ادامه با تسلیت شهادت جمعی از مرزداران کشور به دست دشمنان اسلام گفت: ایران همواره قربانی تروریسم بوده است.

امام جمعه برازجان ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب هفته گذشته در ارتباط با پیر شدن جمعیت کشور هشدار داده‌اند و مسئولان باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهند.

مصلح به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین فلسفه قیام امام حسین(ع) در واقع نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی گفت: امام حسین(ع) برای ریاست دنیوی قیام نکرد بلکه برای ازبین بردن منکر و نهادینه کردن معروفات قیام کرد و این مسئله مهم‌ترین عنصر قیام عاشورا است.

امام جمعه برازجان در ادامه سالروز شهادت نخستین شهید روحانی استان بوشهر و همچنین اولین شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی را تسلیت گفت.

مصلح در بخش دیگر به سالروز تبعید امام راحل اشاره کرد و افزود: این تبعید در واقع سرآغاز انقلاب بوده است.

وی در ادامه با اشاره به پیش‌بینی وقوع سیل در استان و دشتستان ابراز داشت: مسئولان باید تمهیدات لازم برای پیشگیری از خسارات را داشته باشند و آمادگی لازم را نشان دهند.

انتهای پیام/2452/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول