اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

تسهیل در صدور مجوز تبلیغات شهری ویژه ایام محرم

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نصب تبلیغات ویژه ایام محرم و صفر در سطح شهر، نمایندۀ شهرداری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مستقر می‌شود.

تسهیل در صدور مجوز تبلیغات شهری ویژه ایام محرم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جلسه فوق‌العاده بررسی نحوۀ تبلیغات ایام محرم با حضور سید محمد موسوی‌منش مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم، محمد خامه‌یار معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و نمایندگان استانداری، انجمن صنفی تبلیغات، اداره کل تبلیغات اسلامی و... در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم در این نشست ضمن قدردانی از همکاری مناسب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در تأیید محتوای تبلیغات شهری برای صدور مجوز اظهار داشت: آئین‌نامه‌ای برای ساماندهی محیطی شهر وجود دارد که پس از تکمیل‌شدن و رفع نواقص به شورای فرهنگ عمومی ارائه خواهد شد تا پس از تصویب، لازم‌الاجرا شود و بتوان با این طرح، تبلیغات محیطی را به شکل مناسبی ساماندهی کنیم.

موسوی‌منش به تقاضاهای فراوان نصب تبلیغات هیئات مذهبی در شهر اشاره کرد و گفت: به دلیل تکریم ارباب رجوع و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نصب تبلیغات در سطح شهر، نماینده شهرداری از صبح روز چهارشنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم مستقر می‌شود تا تأیید این دو نهاد برای صدور مجوز به سرعت صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات فراوان در حوزه تبلیغات شهری و نیاز به همت دسته جمعی در رفع این مشکلات افزود: به پیشنهاد شهرداری جهت استقرار نمایندۀ شهرداری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، سعی در تسهیل ارائه خدمات به هیئات مذهبی داریم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم به درخواست‌های فراوان نصب بنر توسط برخی هیئات مذهبی اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده از فضای تبلیغات شهر در ایام محرم و صفر باید با کنترل تعداد درخواست‌های متقاضیان به صورت عادلانه بین هیئات تقسیم شود.

موسوی‌منش با بیان اینکه حجم تبلیغات در ایام پیش رو از حد مجاز فراتر است، اذعان داشت: هیئات مذهبی تبلیغات خود را در اندازه‌های کوچک‌تر تهیه کنند تا از نابسامانی بصری شهر جلوگیری شود.

وی در پایان، بر دقت بیشتر متقاضیان تبلیغات در ایام محرم و صفر بر محتوای تبلیغات و اطلاع‌رسانی خود تأکید کرد تا چهرۀ شهر متناسب با این ایام آراسته شود.

انتهای پیام/2258/خ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول