اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی بنیاد شهید گیلان خبر داد

برگزاری یادواره شهید عیسی‌پور در گیلان

معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: یادواره شهدای شکست حصر سوسنگرد با محوریت شهید عبدالله عیسی‌پور در گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهید عیسی‌پور در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی عمویی بعد از ظهر امروز در نشستی به مناسبت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد در استانداری گیلان، اظهار کرد: اگر تمام دستاوردهای دوران دفاع مقدس را جمع‌آوری کنیم می‌توانیم برای سال‌های طولانی از اثرات مثبت آن در جامعه بهره‌مند بشویم.

وی با اشاره به اینکه به سوژه‌هایی مانند حماسه سوسنگرد کمتر پرداخته شده است، تصریح کرد: تکریم و تعظیم بازماندگان این حماسه‌ها می‌تواند ارزش‌ها و خاطرات دوران دفاع مقدس را زنده کند.

این مسئول پرداختن به شخصیت شهید عبدالله عیسی‌پور را یکی از برنامه‌های موثر دانست و متذکر شد: شهید عبدالله عیسی‌پور رودسری یک افسر جوان نیروی هوایی بود که با پیروی از فرمان رهبری مبنی بر آزادسازی سوسنگرد به صورت داوطلبانه به آنجا اعزام شد و به شهادت رسید.

عمویی با تأکید بر نقش صدا و سیما در انعکاس و معرفی چنین شخصیت‌هایی، اذعان کرد: صدا و سیما، آموزش و پرورش و ... می‌توانند در معرفی شهدای شاخص به نسل امروزی گام‌های موثری بردارند.

مشاور امور ایثارگران استانداری گیلان نیز در نشست مذکور نقش رسانه‌ها را در معرفی تمام ابعاد دوران دفاع مقدس اساسی دانست.

باب‌الله زارع گفت: تأثیرگذاری هر حادثه بستگی به ابزار و شیوه‌هایی دارد که می‌خواهیم به واسطه آنها رویداد مذکور را پوشش و نمایش دهیم.

وی، نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در معرفی یادگاران دفاع مقدس را بسیار مهم دانست.

این مسئول، وجود 60 نفر از شهدای حماسه شکست حصر سوسنگرد را گیلانی خواند و خاطرنشان کرد: موظف هستیم به این حماسه افتخارآفرین بیشتر بپردازیم.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول