اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز نطنز و بادرود

فرمانده حوزه دانش‌آموزی شهید فهمیده در شهرستان نطنز گفت: یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز شهرستان نطنز و بادرود در هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز نطنز و بادرود

به گزارش فارس خبرگزاری از نطنز، فریدون قنبریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی از هفتم آبان ماه آغاز می‌شود، اظهار کرد: 25 برنامه اصلی و شاخص برای هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ریزی شده و این برنامه‌ها در سطح شهرستان نطنز و بادرود برگزار می‌شود.

وی به دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز، همایش دانش‌آموختگان طرح ولایت، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با ائمه جمعه شهرستان نطنز و بادرود، غبار‌روبی گلزار شهدا، شرکت سازمان‌یافته در نماز جمعه، اعزام سفیران هدایت به مدارس و هم‌اندیشی علمی و فرهنگی با فرماندار شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده شهرستان نطنز تصریح کرد: حضور سازمان‌یافته در راهپیمایی 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به عنوان حسن ختام برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آمریکا، دشمن کودکان در مسیر راهپیمایی، تهیه ویژه‌نامه هفته بسیج دانش‌آموزی، مسابقه نشریه دیواری با موضوع اقتصاد مقاومتی و برگزاری مسابقه ترویج گفتمان رهبری در این هفته اجرا می‌شود.

قنبری تاکید کرد: همچنین مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع اقتصاد مقاومتی و مسابقه پیامکی از برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده این هفته است.

به گزارش فارس، شهرستان نطنز در طول دفاع مقدس 25 شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/63025/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول