اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم:

امیدوار به صعود از مرحله گروهی لیگ جوانه کاراته کشور هستیم

سرمربی تیم کاراته شهید بیطرفان قم گفت: همچنان نسبت به صعود خود از مرحله گروهی مسابقات لیگ نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور امیدوار هستیم.

امیدوار به صعود از مرحله گروهی لیگ جوانه کاراته کشور هستیم

محمد سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: جایگاه تیم کاراته شهید بیطرفان قم در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی مسابقات فصل جاری لیگ جوانه کاراته کشور به شکلی است که هنوز شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

وی ادامه داد: کاراته‌کاهای باشگاه شهید بیطرفان قم با توجه به عملکردی که در هفته اول از دور برگشت فصل جاری رقابت‌های لیگ نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور داشتند موقعیت خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ کردند اما با باختی که در این هفته متحمل شدیم کار صعود ما کمی به اما و اگر کشیده شد.

سلطانی اضافه کرد: رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور امسال با عنوان لیگ جوانه‌ها و با حضور استعدادهای این رشته ورزشی از استان‌های مختلف کشور در حالی برگزار می‌شود که تاکنون کاراته‌کاهای آینده‌دار تیم شهید بیطرفان در این پیکارها حضور خوب و موفقی داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدارسیون کاراته نخستین هفته از دور برگشت پیکارهای فصل جاری قهرمانی لیگ کاراته رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان لیگ جوانه و رقابت نزدیک مدعیان قهرمانی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

سرمربی تیم کاراته نوجوانان شهید بیطرفان قم افزود: در هفته نخست دور برگشت این مسابقات با وجود کسب یک پیروزی و یک شکست از وضعیت خوبی در جدول برخوردار هستیم و امیدواریم که ادامه بازی‌ها به شکلی پیگیری شود که به مرحله بعد برویم.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته نخستین دیدار خود را در مقابل تیم کاراته باشگاه شهید حاج شعبانعلی تهران برگزار کردیم که در این دیدار بازیکنان ما نمایش بسیار خوبی داشتند و در مجموع توانستیم این تیم خوب را با حساب 25 بر سه شکست بدهیم.

سلطانی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از تیم سلیمی رشت داشتیم، انتظار ما این بود که در گام بعدی مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک پیروزی دیگر را کسب کنیم اما در این دیدار با حساب 17 بر 10 نتیجه را واگذار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: کسب یک پیروزی و یک باخت در دو دیدار برگزار شده از پیکارهای هفته اول از دور برگشت لیگ رده سنی نوجوانان کاراته باشگاه‌های کشور در حالی برای تیم کاراته شهید بیطرفان قم به دست آمد که امسال این رقابت‌ها در شش گروه شش تیمی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول