اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در باشگاه علمدار قم

افتخارآفرینان کاراته قم در مسابقات آسیایی تجلیل شدند

افتخارآفرینان و مدال‌آوران کاراته قم در رقابت‌های آسیایی سبک شوتوکان این رشته ورزشی در باشگاه علمدار قم تجلیل شدند.

افتخارآفرینان کاراته قم در مسابقات آسیایی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعضای هیئت کاراته استان قم پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از مربیان، پیشکسوتان، داوران و قهرمانان ملی کاراته با حضور در باشگاه کاراته علمدار قم از قهرمانان و مدال‌آوران تیم اعزامی به مسابقات آسیایی سریلانکا تجلیل کردند.

در این مراسم به رسم قدردانی از تلاش‌هایی که این کاراته‌کاهای توانمند در راه کسب آمادگی برای به دست آوردن شرایط مناسب و مطلوب جسمانی و به دست آوردن مجوز عضویت در تیم ملی اعزامی به رقابت‌هایی آسیایی متحمل شده بودند، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

این در حالی است که کاراته‌کاهای قمی در ترکیب تیم منتخب سبک شیتوریو شوکوکای یونیون کشورمان خوش درخشیده و با کسب مدال‌های رنگارنگ نقش بسزایی در قهرمانی کشورمان در ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در سریلانکا ایفا کردند.

این دوره از مسابقات با حضور کاراته‌کاهای مدعی از 9 کشور آسیایی در بخش‌های کاتا و کومیته رده‌های سنی نونهالان، جوانان و پیشکسوتان برگزار شد و در پایان تیم کشورمان در این رقابت‌ها به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.

بعد از کاراته‌کاهای افتخارآفرین کشورمان که در ترکیب آن‌ها قمی‌ها نیز حضور داشتند و چهره پرفروغی از خود به نمایش گذاشتند، تیم میزبان یعنی سریلانکا در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های هندوستان و نپال نیز به صورت مشترک مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

در تیم منتخب کاراته کشورمان متشکل از 29 کاراته‌کا در این دوره از مسابقات حضور یافتند و در حالی افتخار کسب کردند که هفت نفر آنان را کاراته‌کاهای بسیجی شهر مقدس قم تشکیل می‌دادند و این تیم با کسب مدال‌های رنگارنگ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

سیدمحمد محسنی، سیدمهدی خوش فطرت، حسن فردویی، محسن یعقوبی، صادق فضل الله، مهدی بنی حسن و علی محمدی اعضای تشکیل دهنده تیم هفت نفره پایگاه مقاومت بسیج شهید سید علی خوش فطرت ناحیه امام حسین(ع) از قم در این پیکارها محسوب می‌شوند.

این در حالی است که با پایان این مسابقات، سیدمحمد محسنی موفق به کسب دو مدال طلا، یک مدال نقره و یک برنز شد، سیدمهدی خوش فطرت فرمانده پایگاه و سرپرست تیم، مدال طلای پیشکسوتان، یعقوبی طلا، فردویی و بنی حسن نقره و فضل الهی و علی محمدی مدال برنز مسابقات را به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول