اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 9 وزن

برترین کاراته‌کاهای نوجوان قم معرفی شدند

برترین‌های مسابقات کاراته قهرمانی استان قم در پایان رقابت مدعیان شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان معرفی و تجلیل شدند.

برترین کاراته‌کاهای نوجوان قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نزدیک شدن به بیست و ششم مهر ماه به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش فرصت بسیار خوبی ایجاد کرده که هیئت‌های مختلف ورزشی قم به این مناسبت که اختصاص به موضوع ورزش دارد، اقدام به برگزاری رقابت‌های استانی کنند.

بر همین اساس هیئت کاراته استان قم اقدام به برگزاری یک دوره مسابقات کاراته قهرمانی قم کرد، رقابت‌هایی که در رده سنی نوجوانان برنامه‌ریزی و برگزار شد و شرکت‌کنندگان در آن در تلاش برای کسب عناوین برتر در 9 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

طبق برنامه هیئت کاراته استان قم رقابت مدعیان کسب عنوان قهرمانی در اوزان مختلف این دوره از رقابت‌ها که با حضور 150 کاراته‌کا برگزار شد در وزن‌های منهای 33، 36، 39، 42، 47، 52، 57، 63 و به اضافه 63 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

هیئت کاراته استان قم برای برگزاری مطلوب و بهتر مسابقات امسال کاراته قهرمانی نوجوانان قم از تمام باشگاه‌های فعال این رشته از نقاط مختلف استان قم دعوت به عمل آورده بود و در مجموع بیش از 10 باشگاه کاراته‌کاهای خود را به این پیکارها فرستاده بودند.

رقابت مدعیان اوزان مختلف از تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای کاراته قهرمانی نوجوانان استان قم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه برگزار شد و سرانجام برترین‌های بخش انفرادی در 9 وزن این دوره معرفی و تجلیل شدند.

نفرات برتر اوزان مختلف در حالی مشخص شدند که در وزن منهای 33 کیلوگرم سجاد صالحی با عبور از سد دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، ضمن اینکه در وزن منهای 36 کیلوگرم بهترین مبارز علی اکبر بختیاری بود که با غلبه بر تمام حریفان به مقام اول نائل شد.

در وزن منهای 39 کیلوگرم مسابقات کاراته رده سنی نوجوانان قم بعد از جدال نزدیک و دیدنی بین مدعیان این وزن سرانجام مهدی آقاجانی دیگر حریفان را کنار زد و به مقام قهرمانی دست یافت در حالی که در وزن منهای 42 کیلوگرم حسن قره گوزلو در جایگاه نخست ایستاد.

در وزن منهای 47 کیلوگرم این دوره از پیکارها امیرحسین جانقلی با شکست همه رقیبان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه در وزن منهای 52 کیلوگرم این مسابقات علیرضا باقرزاده توانست حریفان را شکست داده و قهرمان شود.

در وزن منهای 57 کیلوگرم رقابت‌های کاراته رده سنی نوجوانان قم پوریا محمدی به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد در حالی که در وزن منهای 63 کیلوگرم این عنوان به علیرضا نجاتی رسید و در وزن به اضافه 63 کیلوگرم احمد نادرنژاد صاحب عنوان قهرمانی شد.

انتهای پیام/78002/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول