اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌وگو با فارس:

دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور در قم برگزار شد

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: همزمان با برگزاری کشتی فرنگی جوانان جام استان برتر، دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور با حضور مربیان از استان‌های مختلف در قم برگزار شد.

دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور در قم برگزار شد

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در بین رشته‌های ورزشی فعال در شهر مقدس قم، رشته کشتی در هر دو قسمت آزاد و فرنگی دارای طرفداران زیادی است و بسیاری از نوجوانان و جوانان قمی در هنگام ورود به عرصه ورزش به این رشته‌ها گرایش پیدا می‌کنند.

وی بیان داشت: در بین رشته‌های ورزشی انفرادی در قم، کشتی از جایگاه خاصی برخوردار است و خوشبختانه امکانات، فضای ورزشی و ظرفیت بسیار خوبی در این رشته ورزشی وجود دارد که موجب شده به شدت مورد استقبال ورزش‌دوستان قمی واقع شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: موفقیت در کسب عناوین مختلف جهانی، آسیایی،‌ بین‌المللی و کشوری در رده‌های سنی مختلف کشتی فرنگی در سال‌های اخیر موجب شده است تا این رشته ورزشی یکی از موفق‌ترین رشته‌ها در ورزش قم لقب بگیرد.

وی بیان کرد: هیئت کشتی استان قم برای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در سطح استان و موفقیت در عرصه رقابت‌های داخلی و برون مرزی تلاش‌های زیادی در سال‌های اخیر انجام داده است که یکی از اتفاقات مهم در این مسیر حرکت در راستای افزایش دانش نیروی انسانی فعال در کشتی استان قم است.

حلوایی تاکید کرد: هم در بخش قهرمانی و هم در بخش آموزش گام‌های موثری در سال‌های اخیر در کشتی استان قم برداشته شده است که نتیجه آن کسب مدال از رقابت‌های جهانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، جهانی دانشجویان و قهرمانی آسیا بوده است.

وی در ادامه توجه به امر آموزش را یکی از مهم‌ترین اولویت‌‌های هیئت کشتی استان قم عنوان و خاطرنشان کرد: هم به مربیان توجه ویژه‌ای در امر آموزش شده است و هم داوران و مربیان خوب و فعال کشتی قم در این زمینه مورد توجه قرار دارند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز کرد: در حالی که رقابت‌های کشتی جام استان برتر در گروه دوم مقدماتی با شرکت هشت تیم به میزبانی قم به انجام رسید و تیم‌ها بازی‌های خود را برای تعیین رده‌بندی نهایی این گروه در خانه کشتی قم برگزار کردند، با برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی، دوره کنترل و ارتقای داوری کشتی کشور نیز در قم برگزار شد.

وی اظهار داشت: این دوره آموزشی با حضور عزیزالله طاعتی مدرس فدراسیون کشتی به میزبانی سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و در مجموع ثمرات خوبی داشت و داوران شرکت‌کننده از میزبانی قم راضی بودند.

انتهای پیام/2258/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول