اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه باقی‌مانده از سال

کشتی‌گیران قمی در 7 رویداد مهم برابر حریفان به روی تشک می‌روند

کشتی‌گیران قمی در رده‌های سنی مختلف رشته کشتی آزاد از آبان‌ماه تا اسفندماه سال‌جاری در هفت رویداد مهم کشتی کشور برابر حریفان خود به روی تشک می‌روند.

کشتی‌گیران قمی در 7 رویداد مهم برابر حریفان به روی تشک می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفت رویداد مهم کشتی کشور در رشته کشتی آزاد در پنج ماه باقی‌مانده از سال‌جاری که ملقب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است در حالی پیش روی کشتی‌گیران قمی قرار دارد که کشتی قم در هر 2 رشته آزاد و فرنگی پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است.

در حال حاضر کشتی قم در رشته فرنگی در تمام تیم‌های ملی دارای ملی‌پوش است و در رشته کشتی آزاد نیز در جریان رقابت‌های سال‌جاری کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آزاد موفقیت‌های ارزنده‌ای به دست آورده است.

در مجموع کشتی قم در سال‌های اخیر پیشرفت خوبی داشته و موفقیت در عرصه رقابت‌های مهم برون مرزی و همچنین پیکارهای لیگ و قهرمانی کشور نشان می‌دهد که کشتی قم حتی می‌تواند بیش از این به درخشش خود ادامه دهد و قابلیت‌های جوانان برومند قمی را به نمایش بگذارد.

از سوی دیگر برگزاری مسابقات لیگ در سطح استان که در چند سال اخیر به صورت منظم صورت گرفته است، چهره‌های مستعد را معرفی کرده و با پرورش آن‌ها اکنون پیشرفت کشتی قم از رده‌های سنی پایه نوید آینده‌ای موفق در کشتی قم را می‌دهد.

همچنین در سال‌های اخیر کشتی قم رشد و پیشرفت خود را به خوبی حفظ کرده است و در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نیز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ است، به گونه‌ای که کشتی در سال‌جاری توانسته بیش از تعداد انگشتان یک دست از میادین برون مرزی برای ورزش قم مدال کسب کند.

این در شرایطی است که در هیئت کشتی استان قم مربیان پرتلاش به صورت مستمر برای موفقیت‌های بیشتر کشتی آزاد و فرنگی قم تلاش می‌کنند تا این رشته در سال‌جاری یکی از رشته‌های افتخارآفرین برای ورزش قم باشد و افتخار کسب کند.

اکنون رقابت‌های مهمی در رشته کشتی آزاد در قالب رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور پیش روی کشتی‌گیران قمی قرار دارد، مسابقاتی که زمان برگزاری آن از سوی فدراسیون کشتی کشورمان در پنج ماه باقی‌مانده از سال‌جاری در تمام رده‌های سنی مشخص شده است.

از جمله این مسابقات می‌توان به پیکارهای رده سنی نونهالان کشور جام پهلوانک‌ها از پانزدهم تا هجدهم آبان‌ماه، رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشتی آزاد کشور از دوم تا چهارم بهمن‌ماه و مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی نوجوانان از چهاردهم تا شانزدهم اسفندماه اشاره کرد.

همچنین رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جوانان کشور از بیست و پنجم تا بیست و هفتم دی، مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از دهم تا دوازدهم اسفندماه، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور از هجدهم تا بیستم دی‌ماه و پیکارهای بزرگسالان جام امید از بیست و سوم تا بیست و پنجم اسفند‌ماه رقابت‌های مهمی هستند که کشتی‌گیران قمی می‌توانند در آن‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول