اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی به فارس خبر داد

برگزاری رقابت‌های کاراته جوانان و امید قم در روز تربیت بدنی و ورزش

رئیس هیئت کاراته استان قم از برگزاری پیکارهای قهرمانی کاراته پسران قم همزمان با روز تربیت بدنی و ورزش خبر داد.

برگزاری رقابت‌های کاراته جوانان و امید قم در روز تربیت بدنی و ورزش

حسن عابدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: یکی از بخش‌هایی که برای توسعه بیش از پیش در هیئت کاراته قم جزو اولویت‌ها قرار دارد، برگزاری منظم رقابت‌های استانی است.

وی ادامه داد: با اینکه قم در رشته کاراته استانی بی‌رقیب و توانمند است اما اعتقاد داریم که هر چقدر که توانمند باشیم باید کاری کنیم که بر قدرت و توانمندی کاراته قم روز به روز افزوده شود و این رشته ورزشی به موقعیت و جایگاه بهتری در کاراته کشور دست یابد.

رئیس هیئت کاراته استان قم عنوان داشت: برگزاری رقابت‌های استانی این فرصت را به خوبی ایجاد می‌کند که مربیان استعدادیاب ما به دقت نظاره‌گر رقابت نزدیک و تماشایی کاراته‌کاهای جوان و آینده‌دار قم باشند و برای اعزام‌ها بهترین‌ها را به خوبی شناسایی کنند.

وی یاد آور شد: در تقویم سالیانه هیئت مناسبت‌های مهم سال را شناسایی کرده‌ایم و برای هر مناسبت سعی در برگزاری یک رقابت استانی داریم تا بدین ترتیب کاراته مرتب فعال و پویا باشد و کاراته‌کاهای قمی در باشگاه‌های مختلف بر توان و آمادگی خود بیافزایند.

عابدی در ادامه با تقدیر از تلاش و تکاپوی تمام مسئولان باشگاه‌های فعال در کاراته استان قم تصریح کرد: بدون تردید اگر تلاش و کوشش آن‌ها وجود نداشت ما نمی‌توانستیم امروز یکی از استان‌های موفق کاراته کشور در میادین مهم این رشته باشیم.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی رده‌های سنی جوانان و امید قم خبر داد و بیان داشت: هیئت کاراته استان قم رقابت‌های استانی قهرمانی این دو رده سنی را به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار می‌کند.

رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی این هیئت، پیکارهای کاراته قهرمانی قم در رده‌های سنی جوانان و امید با عنوان جام تربیت بدنی و ورزش روز جمعه بیست و ششم مهر ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دو هفته قبل رقابت‌های کاراته قهرمانی قم در رده سنی نوجوانان را به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و یادبود شهدای گرانقدر کاراته‌کای قم در خانه کاراته برگزار کردیم که خوشبختانه از سطح بالایی برخوردار بود و امیدواریم که در مسابقات جوانان و امید نیز این رقابت‌ها از سطحی مطلوب از نظر کیفی و فنی برخوردار باشد.

انتهای پیام/78002/ر30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول