اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان دیدارهای مرحله گروهی

دختران کاراته‌کای قمی از صعود به مرحله دوم لیگ آینده‌سازان کشور بازماندند

دختران کاراته‌کای قمی در پایان مرحله نخست مسابقات فصل جاری لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند.

دختران کاراته‌کای قمی از صعود به مرحله دوم لیگ آینده‌سازان کشور بازماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال تیم‌های مختلفی به نمایندگی از کاراته استان قم در مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور حضور دارند، در بخش بانوان نیز یک تیم در لیگ رده سنی نوجوانان ملقب به لیگ آینده‌سازان به مصاف حریفان رفت.

این تیم متشکل از استعدادها و بازیکنان شاخص کاراته دختران قم در رده سنی نوجوانان به لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور اعزام شد اما در پایان مرحله گروهی این دوره از پیکارها نتوانست در جدال با رقبا جواز صعود به مرحله دوم را کسب کند.

در واقع صعود 6 تیم به مرحله دوم لیگ کاراته آینده‌سازان دختر قهرمانی باشگاه‌های کشور در حالی قطعی شد که پس از برگزاری هفته سوم از دور برگشت لیگ این فصل خبری از تیم اعزامی دختران قم در جمع تیم‌های راه‌یافته به مرحله دوم نبود.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، هفته سوم از دور برگشت لیگ کاراته آینده‌سازان دختران در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت کاراته گیلان از گروه نخست، باشگاه مقاومت و جوانه از گروه دوم و تیم‌های هیئت کاراته همدان و صنعت مس رفسنجان از گروه سوم به مرحله دوم راه یافتند.

با انجام دیدارهای هفته سوم از دور برگشت این مسابقات که در واقع هفته پایانی مرحله گروهی بود، در گروه نخست تیم‌های هیئت کاراته گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی تهران و هیئت کاراته اردکان از سد حریفان خود گذشتند و نتایج در نهایت به شکلی جدول رده‌بندی را تنظیم کرد که تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت کاراته گیلان جواز حضور در مرحله دوم را به دست آوردند.

در گروه دوم مرحله مقدماتی و در دیدارهای هفته پایانی مرحله گروهی تیم‌های جوانه تهران و باشگاه مقاومت موفق به شکست حریفان خود شدند و بدین ترتیب همین 2 تیم مجوز صعود به جمع تیم‌های صعودکننده به مرحله دوم را کسب کردند.

در گروه سوم از مرحله نخست فصل جاری رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کاراته دختران باشگاه‌های کشور ملقب به لیگ آینده‌سازان، تیم دختران هیئت کاراته استان قم در گام نخست موفق به شکست 22 بر صفر تیم ستاره‌های طلایی تهران شد.

دختران کاراته‌کای قم در دومین دیدار خود در هفته پایانی مرحله گروهی مقابل تیم هیئت کاراته همدان ناباورانه تن به شکست 12 بر 6 دادند تا بدین ترتیب شانس خود برای صعود از این مرحله را عملاً از دست بدهند و حریف آن‌ها راهی مرحله بعدی شود.

سومین مسابقه تیم دختران هیئت کاراته قم برابر تیم صنعت مس رفسنجان نیز با شکست 16 بر 6 تیم هیئت کاراته قم همراه بود و پیروزی 19 بر سه تیم دختران نوجوان هیئت کاراته قم در مقابل تیم هیئت کاراته قزوین کارساز نبود تا بدین ترتیب تیم‌های کاراته دختران نوجوان هیئت کاراته همدان و صنعت مس رفسنجان از این گروه راهی مرحله دوم شوند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول