اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه گهر خبر داد

با استعفای محمد احمدزاده مخالفت شد/ از سرمربی تیم گهر حمایت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه گهر دورود از مخالفت با استعفای محمد احمدزاده خبر داد.

با استعفای محمد احمدزاده مخالفت شد/ از سرمربی تیم گهر حمایت می‌کنیم

 اسماعیل حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دورود در خصوص اتفاقات روز گذشته تیم گهر اظهار داشت: شب گذشته با کادر فنی و شخص احمدزاده صحبت کردیم و به وی گفتیم که در نتیجه‌های کسب شده مجموعه مدیریت مقصر اصلی است، چراکه نتوانستیم امکانات اولیه را در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه گهر متذکر شد: البته همه مردم می‌دانند که تیم در مدت یک ماه گذشته در اختیار ما نبوده و آقایان بهره‌بردار مسئولیت تیم را پذیرفتند که به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکردند و حتی ابتدایی‌ترین امکانات لازم را نیز آماده نکردند.

وی افزود: به هر حال آقای احمدزاده و بازیکنان تلاش خود را کرده‌اند و البته من به هواداران گهر حق می‌دهم، نگران نتایج کسب شده توسط تیم‌شان باشند، من خودم بیش از یک سال بود به ورزشگاه تختی دورود نیامده بودم و زمانی که حمایت و تشویق آنها را دیدم واقعا شرمنده همه آنها شدم.

حیدرپور در رابطه با بازی روز گذشته گهر خاطرنشان کرد: در نیمه اول تیم ما بازی چندان خوبی انجام نداد و بر روی یک اشتباه فردی گل دریافت کردیم، اما در نیمه دوم بازیکنان واقعا عالی کار کردند و چندین موقعیت خوب را به دست آوردند و به نظر من این بازی حداقل باید با تساوی به پایان می‌رسید.

مدیرعامل باشگاه گهر با انتقاد از عملکرد بهره‌برداری تیم گهر اظهار داشت: آقایان حتی ابتدایی‌ترین امکانات را در اختیار این تیم نگذاشته بودند، یعنی توپ که لازمه برگزاری بازی فوتبال است، را تیم ما در اختیار نداشت و بعد از بازی سیاه جامگان آقای احمدزاده با پنج توپ تیم خود را تمرین می‌داد.

وی افزود: قیمت 30 عدد توپ 5 میلیون تومان هم نمی‌شود، ولی آقایان از خرج کردن چنین پولی نیز امتناع کردند، چه برسد به پول بازیکنان.

حیدرپور گفت: پس از در اختیار گرفتن دوباره امورات تیم، دو روز پیش 50 توپ جدید را از فدراسیون خریداری کرده‌ایم و در حال تلاش هستیم، تا باقی مشکلات تیم را نیز برطرف سازیم.

وی افزود: باید انصاف داشت ما زمانی که هیچ کدام از نیازهای سرمربی تیم را آماده نکرده‌ایم، چگونه باید از او طلب نتایج خوب کرد، پس در ابتدا همه کمک کنیم، تا شرایط و امکانات تیم بهبود یابد و بعد از آقای احمدزاده انتظار نتیجه مناسب داشته باشیم.

حیدرپور در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آقای احمدزاده در مصاحبه خود با فارس از احتمال استعفای خود پرده برداشتند اظهار داشت: بله آقای احمدزاده بعد از بازی استعفا دادند که بنده با آن مخالفت کردم، البته بازیکنان نیز پس از شنیدین این موضوع آمدند و از آقای احمدزاده خواستند تا در تصمیم خود تجدید نظر کنند و گفتند که مجموعه بازیکنان نیز در کسب این نتایج بدون تقصیر نیستند، پس با این شرایط مجموعه مدیریتی از آقای احمدزاده حمایت کامل می‌کند.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که در صورت مساعد شدن شرایط مالی دو یا سه بازیکن به مجموعه تیم افزوده شود، تا بتوانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول