اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن کنگره بین‌المللی ام اس تأکید کرد

ایران پرچمدار حمایت از بیماران ام اس

دبیر انجمن کنگره بین‌المللی ام اس گفت: ایران به عنوان پرچمدار حمایت از بیماران ام اس،‌ دارای بهترین انجمن این بیماری در دنیا است.

ایران پرچمدار حمایت از بیماران ام اس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان مسعود اعتمادی فر دقایقی پیش در مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی ام اس در اصفهان گفت: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین نورولوژیست‌ها و بهترین انجمن ام اس دنیا را در ایران داشته باشیم و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک ام اس را در ایران ریشه‌کن کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: ایران به عنوان پرچمدار حمایت از بیماران ام اس در دنیا است و برای ریشه‌کردن این بیماری تلاش‌های زیادی می‌کند.

اعتمادی‌فر از میهمانان این کنگره و شرکت‌های دارویی که در این کنگره حضور داشتند تشکر و ادامه داد: اگر شرکت‌های دارویی در ایران نبود جمع‌ نورولوژیست‌های ما ناقص و تحقیقات ما کامل نبود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم یازدهمین کنگره بین‌المللی ام اس سال دیگر در تهران برگزار خواهد شد و امیدوارم برگزاری این کنگره‌ها بتواند تحقیقات و علم آیندگان در زمینه دارو و درمان ام اس را کامل کند و برای این عزیزان مفید واقع شود.

انتهای پیام/2301/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول