اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کنگان خبر داد

حمایت مستمر کمیته امداد کنگان از 1000 دانش‌آموز

رئیس کمیته امداد کنگان از حمایت مستمر کمیته امداد کنگان از یک ‌هزار دانش‌آموز خبر داد.

حمایت مستمر کمیته امداد کنگان از 1000 دانش‌آموز

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: برای رفع نیازهای مددجویان در این شهرستان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان کنگان از برگزاری کارگاه آموزشی مهارت ارتباط والدین با فرزندان در کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی ابراز داشت: در راستای تحکیم بنیان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان کارگاه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: 35 مادر طرح نظام جامع آموزشی در این شهرستان از این کارگاه بهره‌مند شدند.

وی همچنین از بهره‌مندی 72 مددجو از کمک‌های موردی کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی بیان داشت: یکی از خدماتی که برای حل مشکل مددجویان به آنها ارائه می‌شود کمک‌های موردی است که از ابتدای امسال تا کنون 72 مددجو در این شهرستان از این کمک‌ها بهره‌مند شده‌اند.

وی یادآور شد: 995 میلیون ریال برای اعطاء این کمک‌ها به مدد جویان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کنگان در ادامه از توزیع 707 جفت کفش بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد کنگان خبر داد.

شمس‌الدینی ابراز داشت: با توجه به آغاز سال تحصیلی کمک‌های نیکوکاران همچنان ادامه دارد و در این راستا 707 جفت کفش بین دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد کنگان در پایان از حمایت مستمر کمیته امداد کنگان از یک‌هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: یک‌هزار و 43 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان است که در جشن عاطفه‌ها از کمک‌های خوب مردم نیکوکار بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول