اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قشم عنوان کرد

حمایت فرمانداری قشم از شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه ورزش

فرماندار قشم با بیان اینکه انتظار این است که شرکت‌های فعال در این شهرستان توجه بیشتری به ورزش و توسعه این حوزه داشته باشند، گفت: شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه ورزشی را به طور جد مورد حمایت قرار می‌دهیم.

حمایت فرمانداری قشم از شرکت‌های سرمایه‌گذار در حوزه ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مسعود سالاری شنبه شب در حاشیه نشستی به مناسبت هفته ورزش و جوانان در جمع روسای هیئت‌های ورزشی در فرمانداری اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ پر بار اسلام مشاهده می‌شود که دین مبین اسلام و مسلمانان هیچ‌گاه از هجوم و تبلیغات سو کفار و دشمنان اسلام به دور نبوده است.

وی با بیان اینکه نخستین قربانیان تهاجم فرهنگی و اجتماعی جوانان هستند، اضافه کرد: این قشر سرمایه‌های عظیم یک جامعه محسوب شده و مانع تحقق اهداف سلطه جویان هستند که همین امر می‌طلبد که مسئولان به امر ورزش توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار شهرستان قشم افزود: شرایط ویژه‌ای بر جزیره قشم حاکم است و با توجه به تغییر جمعیت با فرهنگ‌ها و ایده‌های مختلف، هر ساله شاهد حضور جمعیت زیادی از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور در جزیره هستیم.

سالاری ادامه داد: قریب به 2 میلیون مسافر، 16 هزار دانشجو در قشم و دو هزار دانشجو در جزیره هرمز و در حدود 27 هزار نفر دانش آموز در شهرستان قشم مشغول به تحصیل هستند که این میزان از جوانان خواهان خدمات در این حوزه هستند.

وی اضافه کرد: نگاه مسئولان عالی رتبه نظام باید به این منطقه با مناطق دیگر باید فرق داشته باشد و می‌طلبد که قشم از امکانات و تجهیزات بهتری برخوردار و ورزش این منطقه متمایز از جاهای دیگر باشد.

این مسئول با بیان اینکه این مطالبات، به حق از خواسته‌های هیئت‌های ورزشی و ورزشکاران جزیره است، بیان داشت: سرمایه گذارانی که بخواهند در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری کنند از حمایت اداره ورزش و جوانان برخوردار می‌شوند.

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه این نهاد تمام تلاش خود را در راستای هماهنگی با دستگاه‌ها و ادارات دولتی انجام در راستای توسعه امور ورزشی در جزیره به کار خواهد گرفت، بیان داشت: برنامه‌ریزی متناسب با روحیه قشر جوان، ساماندهی ورزشکاران، تقویت زیر ساخت‌ها و ترویج روحیه ورزشکاران می‌تواند فتنه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی متذکر شد: با توجه به مشکلاتی مالی باشگاه‌ها، شرکت‌هایی که در قشم فعالیت می‌کنند را تشویق خواهیم کرد، با باشگاه‌ها همکاری داشته باشند.

سالاری در پایان اذعان داشت: تلاش برای توسعه ورزش‌های همگانی موجب افزایش سلامت جامعه و به حاشیه رفتن انحرافاتی چون اعتیاد و برخی از معضلات فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/88001/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول