اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چناران:

دومین دانشگاه بزرگ چناران نیازمند حمایت جدی مسئولان است

فرماندار چناران گفت: دومین دانشگاه مادر در این شهرستان در شهر جدید گلبهار فعالیت می‌کند و نیاز به حمایت‌های جدی مسئولان دارد.

دومین دانشگاه بزرگ چناران نیازمند حمایت جدی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، سید علی حسینی در مراسم بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی با پرسنل فرمانداری شهرستان چناران و بخشداری‌های تابعه اظهار کرد: چناران نزدیک‌ترین شهرستان به کلانشهر و پایتخت معنوی کشور مشهد مقدس از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار چناران افزود: این شهرستان با 130 هزار نفر جمعیت متشکل از دو بخش مرکزی و گلبهار و پنج دهستان است که این جمعیت با توجه به استقرار 60 درصد مسکن مهر به شهرستان چناران رو به افزایش است.

وی ادامه داد: چناران سومین شهر صنعتی استان بوده و از ظرفیت گردشگری بالایی برخوردار است.

فرماندار چناران اضافه کرد: دومین دانشگاه مادر در این شهرستان در شهر جدید گلبهار فعالیت می‌کند که نیاز به حمایت‌های جدی مسئولان دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مهم‌ترین مولفه‌ای که در هر نهادی مطرح است نیروی انسانی و منابع انسانی بوده که از اهمیت برخوردار است.

احسان ارکانی افزود: در سلسله بازدیدها از فرمانداری‌ها، مشکلات در حوزه کاری بررسی می‌شود و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی و تدابیر لازم اخذ خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر طرح‌های خوبی در راستای فرهنگ‌سازی تکریم ارباب رجوع و حل مسائل اداری مردم در مدت زمان استاندارد انجام شده که در رهگذر اجرای این طرح‌ها تاکنون موفقیت‌های خوبی نصیب فضای اداری استان شده است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول