اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان:

پاس در همدان حمایت شود به لیگ برتر می‌رود

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم فوتبال پاس که امسال در لیگ دسته اول حضور دارد، در صورتی که حمایت شود قابلیت و توانایی صعود به لیگ برتر را دارد.

پاس در همدان حمایت شود به لیگ برتر می‌رود

مجتبی خورشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: شرایط لیگ دسته یک امسال به گونه‌ای رقم خورده که باید هر پنج روز یک بازی سخت با بعد مسافت‌های زیاد انجام دهیم و این خود یکی از دلایل بالا نبودن کیفیت بازی‌ها در لیگ یک است.

وی افزود: بیشتر بازی‌ها با تک گل یا مساوی تمام می‌شود و اینگونه مسابقه به میدان ما هیچ کمکی نمی‌کند و باید برای عدم نتیجه‌گرا بودن تیم‌ها چاره‌ای اندیشیده شود.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان اضافه کرد: دیروز بازی کردیم، چهارشنبه ریکاوری کرده و باید دوشنبه آینده در بوشهر برابر یک تیم قدرتمند با اختلاف ارتفاع زیاد نسبت به همدان بازی کنیم.

به گفته وی در این فرصت، تنها یک یا دو جلسه تمریم خوب می‌توانیم انجام دهیم که این شرایط برای پوشش ضعف‌ها و تقویت نکات مهم تیم بسیار کم است.

خورشیدی در مورد بازی دیروز تیمش برابر تیم راهیان کرمانشاه تصریح کرد: در نیمه اول بازی خوبی را ارائه ندادیم و بسیار سنگین و ناهماهنگ بودیم، اما در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی موفق شدیم بازی را به نفع خود عوض کنیم.

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی در این بازی داشتیم که یک تیرک دروازه مانع گل‌زنی شد و بقیه فرصت‌ها توسط مهاجمان با بی‌دقتی از دست رفت، اما خدا را شاکریم سه امتیاز را به دست آوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه مصدومیت بازیکنان هنوز 100 درصد برطرف نشده است، خاطرنشان کرد: فشردگی بازی‌ها و دیر شروع کردن به تمرینات باعث شده تا به شرایط ایده‌آل نرسیم و هنوز برخی از بازیکنان تیم به طور کامل اضافه نشده‌اند.

وی گفت: برای بازی با ایرانجوان برنامه خوبی را تدارک دیدیم تا بتوانیم با امتیاز از بوشهر برگردیم و در جدول به عنوان یکی از مدعیان مطرح باشیم.

خورشیدی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر اینکه سرمربی تیم راهیان معتقد بود پاس از نظر فنی پیروز نشده بود، خاطرنشان کرد: حواشی که بازیکنان خارجی تیم راهیان به وجود آوردند، باعث شد تا کار از دست داور بیرون بیاید و ما گل سالم زدیم که کادر فنی و بازیکنان حریف اعتراض زیادی داشتند.

وی ابراز داشت: تیم فوتبال پاس که امسال در لیگ دسته اول حضور دارد، در صورتی که حمایت شود قابلیت و توانایی صعود به لیگ برتر را دارد.

تا پایان هفته ششم تیم پاس با این برد ارزشمند با سه امتیازی که کسب کرد موفق شد صعود پنج پله‌ای در جدول گروه دوم داشته و در مکان پنجم جدول قرار بگیرد.

در حالی که کمیته انضباطی حکم بر کسر 6 امتیازی از تیم البدر بندرکنگ داده احتمال صعود پاس تا رده چهارم جدول هم محتمل است.

تیم فوتبال پاس در هفته هفتم باید در بوشهر برابر تیم صدرنشین ایرانجوان به میدان برود که در صورت پیروزی می‌تواند جایگزین این تیم در صدر جدول شود.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول