اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

چرخه تولید با حمایت بانک‌ها رونق مضاعف می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: چرخه تولید با حمایت بانک‌ها و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش رونقی مضاعف می‌گیرد.

چرخه تولید با حمایت بانک‌ها رونق مضاعف می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از بررسی مسائل و مشکلات پنج واحد تولیدی و صنعتی مشکل‌دار در ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی استان خبر داد.

وی تصریح کرد: این واحدهای تولیدی در زمینه‌های انواع سفال، درب و پنجره، ام.دی.اف، کیک و کلوچه و سنگ‌بری فعالیت می‌کنند.

نیکزاد خاطرنشان کرد: برای رفع موانع و تنگناهای این واحدها به مانند سایر واحدهای تولیدی که با مشکل تأمین برق، آب، گاز، امور اراضی، منابع طبیعی و صدور سند با شرکت شهرک صنعتی رو‌به‌رو بودند، قرار بر این شد تا با مساعدت و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط مشکلات این واحدها نیز برطرف شود.

استاندار اردبیل، مهم‌ترین هدف ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی را رفع موانع تولید از سر راه تولیدکنندگان عنوان کرد و ادامه داد: جلسات ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی فرصت مناسبی جهت مرتفع ساختن بسیاری از مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است که می‌توانند مسائل بانکی، زیست‌محیطی و تأمین امکانات زیربنایی را در آن طرح و موانع پیش رو را حل کنند.

نیکزاد اضافه کرد: در حال حاضر اکثر واحدهای تولیدی و صنعتی با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو هستند که این ستاد با فراهم کردن شرایط مناسب در رفع این مسائل می‌توانند چرخه تولیدی را برای حرکت رو به رشد تسهیل کنند.

باند جنوبی کمربندی آبی‌بیگلو افتتاح شد

به گزارش فارس؛ به میمنت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و در آیینی با حضور اکبر نیکزاد استاندار اردبیل باند جنوبی کمربندی شهر آبی‌بیگلوی شهرستان نمین افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

برای زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت این پروژه 1.5 کیلومتری جمعاً تا 10 میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار اردبیل در آیین بهره‌برداری از این پروژه با گرامیداشت عید سعید غدیر خم و قدردانی از اهتمام شهرداری آبی‌بیگلو و پیمانکار پروژه در سخنانی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم در دین مبین اسلام و سیره حضرات ائمه اطهار (ع) گفت: شأن والای مردم شریف و ولایی ما می‌طلبد که آحاد مسئولان استان در کلیه رده‌های اجرایی برای خدمت به آنان و آبادانی استانمان تلاش کنند.

اکبر نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود نقش پروژه‌های راه‌سازی در تسهیل تردد مردم و کاستن از سوانح ناگوار رانندگی را یادآور شد و افزود: امیدواریم با چهاربانده شدن راه ارتباطی آبی‌بیگلو به سمت اردبیل در سال‌های آتی، سفرها به این منطقه از استان آسان‌تر شود.

استاندار اردبیل همچنین از شهردار و مسئولان محلی آبی‌بیگلو خواست اجرا و اتمام باند شمالی این کمربندی را نیز به طور جدی پیگیری کنند تا موجبات آسایش هر چه بیشتر مردم فراهم شود.

انتهای پیام/62004/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول