اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میمنت ایام عید غدیر انجام شد

افتتاح گازرسانی به سه روستای مشگین‌شهر

همزمان با عید امامت و ولایت گازرسانی به سه روستای شهرستان مشگین‌شهر انجام شد.

افتتاح گازرسانی به سه روستای مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسمی که عصر امروز در مشگین‌شهر و با حضور نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اهالی شهیدپرور و سرفراز سه روستای بارزیل، دستگیر و عربلو از توابع شهرستان مشگین‌شهر به جمع مشترکان گاز طبیعی پیوستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در این مراسم گفت: تمام شهرهای استان در حدود یک سوم روستاهای استان اردبیل تاکنون از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

فیروز خدایی افزود: گازرسانی به روستاها آن هم در مناطق سردسیر و دورافتاده جز اولویت‌های این شرکت است اما همچنان به تأمین منابع اعتباری بیشتر برای گازرسانی و سرعت دادن به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز داریم.

وی تصریح کرد: عملیات گازرسانی به سه روستای مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال به میمنت ایام عید غدیر خم تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

خدایی در ادامه با بیان اینکه برای برخورداری روستاهای بارزیل، دستگیر و عربلو در مجموع 13 کیلومتر شبکه انتقال گاز طبیعی اجرا شده است، خاطر نشان کرد: با پایان این پروژه بیش از 290 خانوار از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.

در ادامه یونس اسدی نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز با گرامیداشت عید ولایت و امامت و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به خصوص شهید بابایی، از تلاش‌های صورت گرفته در عرصه گازرسانی به مناطق محروم تقدیر و برای تلاشگران این عرصه آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

اختصاص 200 میلیارد ریال برای تکمیل سد احمدبیگلوی مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز از اختصاص 200 میلیارد ریال برای تکمیل سد احمدبیگلوی مشگین‌شهر خبر داد.

یونس اسدی در بازدید از عملیات اجرایی این پروژه گفت: با اختصاص این اعتبار از محل فروش اوراق مشارکت مرزی به میزان 150 میلیارد ریال و 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات منابع آب کشور شاهد تکمیل این سد در آینده هستیم.

وی افزود: ‌با تکمیل این پروژه و تنها سد مرزی مشگین‌شهر بیش از سه هزار و 500 هکتار از اراضی پایاب آبیاری می‌شود.

انتهای پیام/62004/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول