اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

77.5 درصد جمعیت روستایی شهرستان اهر تحت‌پوشش گاز هستند

گازرسانی به 31 روستا در اهر/ افتتاح 10 پروژه گازرسانی در دهه فجر

مدیرعامل شرکت گازرسانی آذربایجان‌شرقی از اجرای عملیات گازرسانی به 31 روستای شهرستان اهر خبر داد.

گازرسانی به 31 روستا در اهر/ افتتاح 10 پروژه گازرسانی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای ارائه خدمات گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته، گازرسانی به 31 روستای شهرستان اهر در سال‌جاری در مرحله اجرا است که با اتمام این پروژه‌ها میزان برخورداری جمعیت روستایی شهرستان اهر از نعمت گاز به 88 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: با بهره‌برداری از گازرسانی به 12 روستای شهرستان اهر تعداد برخوردار از گاز طبیعی در روستا به 66 درصد افزایش یافت و تا ایام الله دهه فجر نیز با گازرسانی به 10 روستای جدید این شهرستان در بخش مرکزی این میزان به 77.5 درصد افزایش می‌یابد که این رقم از میانگین استانی نیز در گازرسانی به روستا بالاتر است.

این مقام مسئول کمبود اعتبار را یکی از مشکلات اجرای پروژه‌های گازرسانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد با کمک دست‌اندرکاران و مسئولان ذیربط و حمایت کمیته برنامه‌ریزی استان و شهرستان بتوانیم گام‌های جدی و عملی در این زمینه برداریم.

وی افزود: خوشبختانه با وجود اینکه در سال گذشته 136 روستا در مناطق زلزله‌زده آسیب جدی به زیرساخت‌های این مناطق به مبلغ 150 میلیارد ریال وارد شده خوشبختانه با بسیج همگانی توسط کارکنان و پرسنل فنی شرکت گاز استان در کمترین زمان توانستیم نسبت به بازسازی زیرساخت‌ها در حوزه گازی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی با اشاره به آسیب جدی وارد شده به ساختمان اداره گاز در زلزله اخیر گفت: با اخذ مجوزهای لازم به‌زودی عملیات ساختمانی مجتمع اداره گاز شهرستان اهر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/60003/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول