اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس:

مطالعات گازرسانی به کجور به اتمام رسیده است

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: مطالعات گازرسانی به کجور به اتمام رسیده و به زودی دستور لازم نیز از وزیر جدید برای شروع کار گرفته می‌شود.

مطالعات گازرسانی به کجور به اتمام رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، قاسم احمدی‌لاشکی امشب در مراسم افتتاح نخستین باجه بانک دولتی(بانک ملی) در شهر جدیدالتاسیس کجور گفت: کلیه مردم منطقه کجور علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه کجور هستند.

وی به افتتاح نخستین باجه بانکی در کجور اشاره کرد و افزود: مردم کجور در دورترین نقطه کجور از باجه بانک ملی حمایت می‌کنند و آن را تقویت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کجوری‌های مقیم نوشهر، چالوس و دیگر شهرهای بزرگ در سراسر ایران اسلامی نیز با افتتاح حساب در نخستین باجه بانک در کجور حمایت همه‌جانبه خود را از این بانک نشان خواهند داد و در سایه همین تلاش‌ها و حمایت‌های مردم کجور، در آینده شاهد ارتقای آن از باجه به شعبه بانکی خواهیم بود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس ابراز کرد: خدمت به مردم و رضایتمندی آنها موجب خشنودی خداوند می‌شود و خیر و سعادت دنیا و آخرت را به ارمغان خواهد آورد.

وی همچنین درباره مطالبات مردم کجور درخصوص گازرسانی به این بخش نیز اظهار داشت: مطالعات گازرسانی به کجور به اتمام رسیده و به زودی دستور لازم نیز از وزیر جدید برای شروع کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/2296/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول