اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

هزینه کرد 1600 میلیون ریال برای گازرسانی ناحیه صنعتی راهدانه نقده

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: یک‌هزار و 600 میلیون ریال اعتبار برای گازرسانی به ناحیه صنعتی راهدانه نقده هزینه شده است.

هزینه کرد 1600 میلیون ریال برای گازرسانی ناحیه صنعتی راهدانه نقده

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عملیات گازرسانی به ناحیه صنعتی راهدانه نقده از آبان‌ماه سال 89 آغاز شده است.

وی ادامه داد: طول شبکه گازرسانی به این ناحیه صنعتی 2 هزار و 400 متر بوده که از جنس پلی اتیلن تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی تصریح کرد: مقدار گاز تامین شده (ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار) این شبکه، پنج هزار مترمکعب در ساعت است.

پرنیان اعلام کرد: مقدار اعتبار هزینه شده برای این پروژه یک‌هزار و 600 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات عمرانی استانی و داخلی بوده است.

وی هدف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی را ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از به‌کارگیری سرمایه‌های موجود در بخش صنعت عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در نظر دارد با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت‌های نرم‌افزاری از صنایع کوچک، زمینه ورود سرمایه‌های موجود به بخش صنعت را فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی افزود: این امر سبب ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای جوانان منطقه آذربایجان غربی خواهد شد.

پرنیان با بیان این‌که امروزه توجه خاصی به صنایع کوچک و خرد می‌شود، تصریح کرد: انجام وظیفه در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی یک کار مقدس محسوب می‌شود که سبب ایجاد اشتغال پایدار و ورود سرمایه‌ها به بخش تولید شده و این امر نیز در نهایت منجر به رشد اقتصادی خواهد شد.

انتهای پیام/61005/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول