اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز گچساران خبر داد

پیشرفت 50 درصدی گازرسانی به سعادت‌آباد تا لیشتر

رئیس اداره گاز ناحیه گچساران گفت: در حال حاضر پروژه گازرسانی از سعادت‌آباد تا دژ سلیمان در این شهرستان پیشرفت 50 درصدی دارد.

پیشرفت 50 درصدی گازرسانی به سعادت‌آباد تا لیشتر

ناصر دلفریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای سعادت‌آباد، شمس‌العرب تا دژسلیمان با وجود برخی موانع و مشکلات روند قابل قبولی داشته است.

رئیس اداره گاز ناحیه گچساران افزود: وجود «ان‌جی‌ال» شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، تأسیسات نفت و گاز، مجوز ندادن شرکت نفت، وجود تأسیسات فشار قوی و فشار ضعیف، انجام کار با دست و دریافت مجوز روزانه از مشکلات و موانع پیشرفت گازرسانی به این روستاها است.

دلفریان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را افزون بر یک‌ میلیارد و 120 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با روند پرشتاب این پروژه مردم این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

وی از گازرسانی به 59 درصد روستاهای گچساران با قابلیت گازرسانی خبر داد و ابراز کرد: در حال حاضر افزون بر 59 درصد از روستاهایی عملیات بازگشایی در این روستاها انجام شده دارای گاز هستند.

دلفریان با بیان اینکه برخی مناطق از جمله مجتمع دیل، آرو، دژسلیمان، انبارگاه، آب انجیر سفلی و علیا، شامبراکان، سرتیره، میرعزیر و باباکلان که پیمانکار پروژه گازرسانی آن فعال است، در این آمار قرار نمی‌گیرد.

پیشرفت مطلوب گازرسانی به روستای باباکلان

رئیس اداره گاز گچساران با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه گازرسانی به باباکلان تصریح کرد: فاز نخست عملیات اجرایی گازرسانی به روستای باباکلان با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال در حال اجرا است.

دلفریان یادآور شد: فاز نخست این پروژه از محدوده روستای آب‌شیرین آغاز می‌شود و طول این پروژه افزون بر 14 کیلومتر است.

وی طول فاز دوم این پروژه‌ را 14 کیلومتر عنوان و بیان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه 50 میلیارد ریال بوده که این اعتبار از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

دلفریان با تقدیر از پیگیری‌های نماینده گچساران و باشت در زمینه گازرسانی به این روستا خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از نعمت گاز خانگی در روستای باباکلان از آرزوهای دیرینه مردم این روستا بوده که با اجرای این پروژه، این مهم محقق می‌شود.

انتهای پیام/82014/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول