اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بیش از یک‌هزار و 450 میلیارد ریال صورت گرفت

اجرای پروژه‌‌های گازرسانی در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اجرای پروژه‌‌های گازرسانی در سطح این استان با اعتباری بیش از یک هزار و 450 میلیارد ریال خبر داد.

اجرای پروژه‌‌های گازرسانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قزوین، فتحعلی نجفی اظهار داشت: پروژه‌های گازرسانی در این استان با اعتباری بیش از یک هزار و 450 میلیارد ریال انجام شده که پروژه‌های مذکور شامل گازرسانی به روستاها، ساخت ساختمان‌های اداری و اجرای خط انتقال و تغذیه در سطح استان قزوین است.

وی با اشاره به گازدار شدن 10 روستا در نیمه نخست سال جاری افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به 72 روستا در سطح استان با اعتباری بالغ بر 375 میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد:با اتمام گازرسانی به این روستاها تعداد خانوارهای زیر پوشش گاز طبیعی از 65 درصد به 75 درصد افزایش می‌یابد.

نجفی همچنین از دیگر پروژه‌های مهم شرکت گاز استان به ساخت ساختمان‌های اداری اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون عملیات اجرایی ساخت اداره گاز شهر کوهین با 35 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: ساخت ساختمان‌های اداری شهر آوج و آبگرم نیز در مرحله انتخاب پیمانکار است که در صورت مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی آن‌ها نیز به زودی آغاز می‌شود که برای ساخت این پروژه‌های ساختمانی نیز اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با تأکید بر اجرای پروژه‌های خط انتقال و تغذیه در سطح این استان تصریح کرد: در حال حاضر اجرای خط انتقال گازرسانی به منطقه الموت، خط انتقال و تغذیه ایستگاه CGS تاکستان، خط تغذیه و شبکه مسکن مهر محمدیه، محور تقویتی کوره‌های شال و خط تغذیه شهر صنعتی شال در حال اجراست.

نجفی افزود: همچنین خط انتقال شهر صنعتی خرمدشت و متعاقب آن اجرای محور تقویتی شهر صنعتی خرمدشت به آبگرم و اجرای خط انتقال و ایستگاه CGS گازرسانی به منطقه طارم نیز در مجموع با اعتباری بیش از یک هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

انتهای پیام/77002/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول