اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران خبر داد

اتمام مطالعات گازرسانی به 25 روستای سوادکوه

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به فعالیت‌های این شرکت گفت: مطالعات گازرسانی به 25 روستای سوادکوه در حال اتمام است.

اتمام مطالعات گازرسانی به 25 روستای سوادکوه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، محسن عرب‌مقصودی عصر امروز در حاشیه بازدید از مسیر مطالعاتی انتقال گاز به دهستان کسلیان سوادکوه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مطالعات گازرسانی در 25 روستای منطقه کسلیان و رجه سوادکوه در مراحل پایانی قرار دارد، بیان داشت: 16 روستای منطقه کسلیان و 9 روستای منطقه رجه در طرح مطالعاتی ما قرار دارند که در صورت انجام مراحل زیست محیطی و اختصاص اعتبارات شاهد آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای مناطق کسلیان و رجه هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران به مراحل مختلف مطالعاتی عملیات گازرسانی اشاره کرد و افزود: تهیه نقشه و مقدار مصرف گاز یکی از مراحل مطالعاتی گازرسانی محسوب می‌شود.

وی به مرحله سوم طرح مطالعاتی گازرسانی به روستاهای منطقه کسلیان و رجه سوادکوه اشاره و خاطر نشان کرد: تعیین مسیر طول و عرض و مشخص کردن حجم خاک‌برداری مسیر لوله و طراحی و حجم لوله‌گذاری در ادامه مطالعات ما قرار دارد.

عرب‌مقصودی به مشکل اختصاص بودجه‌های مربوط به شرکت گاز اشاره کرد و با بیان اینکه سال گذشته با مشکل  اختصاص اعتبارات مواجه بوده‌ایم و امسال هم همچنان این مشکل وجود دارد، تصریح کرد: به همکاری نمایندگان مجلس برای تامین اعتبارات گازرسانی به روستاهای مازندران نیاز داریم.

وی فعالیت‌های عمرانی در روستاها را سبب ماندگاری جمعیت و توسعه روستاها توصیف کرد.

انتها ی پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول