اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بخش زیراب مازندران:

گازرسانی به روستاهای بخش زیراب 60 میلیارد ریال هزینه دارد

رئیس شورای بخش زیراب مازندران با اشاره به لزوم گازرسانی به روستاها، گفت: گازرسانی به روستاهای بخش زیراب 60 میلیارد ریال هزینه دارد.

گازرسانی به روستاهای بخش زیراب 60 میلیارد ریال هزینه دارد

آیت ولی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر توسعه امکانات خدماتی و رفاهی در بخش زیراب، گفت: برنامه‌ریزی برای حل مشکلات توسعه شهرستان سوادکوه باید همه جانبه انجام شود.

رئیس شورای بخش زیراب سوادکوه با تاکید بر لزوم همکاری ادارات و نهادها در توسعه روستایی، افزود: راه حل بسیاری از مشکلات در تدبیر و مدیریت است و تنها به دلایل مالی محدود نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای بخش زیراب به 60 میلیارد ریال هزینه نیاز دارد، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاها مقدمه ای برای توسعه همه جانبه است.

ولی‌نژاد بر لزوم برگزاری جلساتی با خروجی قابل توجه برای رفع مشکلات و تقویت توانمندی‌ها تاکید کرد و گفت: راه روستایی از مهمترین دغدغه‌های روستاهای بخش زیراب است.

رئیس شورای بخش زیراب سوادکوه با اشاره به اینکه درآمد دهیاری‌ها تکافوی مشکلات روستاهای سوادکوه را نمی‌کند، تصریح کرد: همکاری ادارات و نهادهای استانی و شهرستانی و همراهی نمایندگان مجلس سبب توسعه روستاها را فراهم می‌کند.

انتها ی پیام/86015/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول