اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

اجرای مراحل نهایی گازرسانی 3 روستا با 450 خانوار در باشت

فرماندار باشت از آخرین وضعیت گازرسانی در باشت خبر داد و گفت: مراحل نهایی گازرسانی سه روستا با 450 خانوار در باشت در حال انجام است.

اجرای مراحل نهایی گازرسانی 3 روستا با 450 خانوار در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان باشت دارای چهار هزار مشترک خانگی، تجاری و صنعتی است.

فرماندار شهرستان باشت با بیان اینکه هم‌اکنون در باشت 98 درصد مردم از نعمت گاز بهره‌مند هستند، ابراز کرد: تا پیش از انقلاب این شهرستان از هرگونه گازرسانی محروم بود و در سال 60 طرح گازرسانی به باشت و سه روستای مجاور آن آغاز شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه مسئولان و همکاری‌های انجام گرفته در حال حاضر تعداد 16 روستای باشت دارای گاز بوده و طرح گازرسانی به شش روستای کمربندی این شهرستان در حال اتمام و یا در دست انجام است.

محمدی ابراز داشت: با نصب ایستگاه‌های جدید تقلیل فشار گاز در روستاها، معرفی پیمانکار و نصب علمک گاز در آینده نزدیک قادر به گازرسانی به 450 خانوار در سه روستا خواهیم بود.

وی با ابراز خرسندی از روند گازرسانی در روستاهای باشت یادآور شد: طرح گازرسانی در هر شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است و لازمه اجرای آن همکاری عموم افراد با نهادهای مربوطه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستای آبده‌گاه نیز مدتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار باشت به ظرفیت‌های بالای این شهرستان در همه بخش‌ها از جمله در کشاورزی اشاره کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در این حوزه‌ها موفق باشیم لازم است که شرکت‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت گاز در خدمات‌رسانی خود بهتر و سریع‌تر عمل کنند.

محمدی ادامه داد: برای نمونه در واحدهای کشاورزی و دامی و گلخانه‌ای باید این‌گونه خدمات هر چه سریع‌تر استقرار یابند و به همین منظور از شرکت‌ها می‌خواهیم تا هر چه زودتر موضوع خدمات‌رسانی به روستاها و حاشیه شهرها را عملیاتی کنند.

انتهای پیام/82007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول