اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

توزیع‌کنندگان تراول‌های جعلی در زنجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری توزیع‌کنندگان تراول‌های 50 هزار تومانی جعلی در زنجان خبر داد.

توزیع‌کنندگان تراول‌های جعلی در زنجان دستگیر شدند

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از دستگیری توزیع‌کنندگان تراول‌های جعلی در زنجان خبر داد و اظهار داشت:‌ این توزیع‌کنندگان با همکاری ماموران کلانتری 12 زنجان دستگیر شده‌اند.

وی تعداد توزیع‌کنندگان تراول‌های جعلی 50 هزار تومانی را دو نفر اعلام کرد و افزود:‌ از این متهمان 150 قطعه تراول جعلی کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با بیان اینکه مشخصات توزیع‌کنندگان تراول‌های جعلی در بین ماموران نیروی انتظامی توزیع شده بود که این متهمان توسط ماموران کلانتری شماره 12 شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان 60 فقره تراول 50 هزار تومانی کشف شده است، اضافه کرد: متهمان برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شده و در بازرسی‌های صورت گرفته سه فقره چک بانکی حامل، سه دستگاه گوشی تلفن همراه، گواهینامه، کارت سوخت، کارت ملی افراد مختلف به همراه مقداری وجه نقد کشف شده است.

خانی‌پور مجموع تراول‌های 50 هزار تومانی کشف شده از متهمان را 150 فقره اعلام کرد و گفت:‌ پرونده این متهمان تشکیل و موضوع تحت پیگیری قرار دارد.

انتهای پیام/73004/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول