اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

توسعه جامعه در گرو امنیت است / پیشگیری اولویت کار نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد توسعه و پیشرفت جامعه را در گرو امنیت عنوان کرد و گفت: پیشگیری از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است.

توسعه جامعه در گرو امنیت است / پیشگیری اولویت کار نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ غلامعباس غلامزاده صبح امروز در حاشیه برگزاری نماز عید قربان در جمع‌ خبرنگاران مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تبریک عید قربان به هم‌استانی‌ها گفت: توسعه و پیشرفت جامعه و کشور در گرو امنیت است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد راه‌های توسعه جامعه و منطقه را امنیت عنوان کرد و گفت: با توجه به این‌که امنیت جامعه در وضعیت خوبی است و حضور پلیس در جامعه موجب آرامش و آسایش مردم بوده و کسانی که در نظم و امنیت جامعه خدشه‌ای وارد کنند نیروی انتظامی در کمترین زمان قاطعانه با متخلفان و مخلان نظم عمومی برخورد می‌کند.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که امنیت موجود در سطح استان نتیجه تعامل خوب مردم و پلیس است، عنوان کرد: مردم بزرگترین یاری‌گر پلیس هستند که بر اساس قانون و در کنار مردم بودن باعث اقتدار پلیس می‌شود.

کشف 1500 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

غلامزاده ادامه داد: حمایت‌ از مظلوم و مقابله با ظلم، حاکمیت ارزش‌های اخلاقی، تکرم ارباب رجوع و پرهیز از قشرگرایی، باندبازی در محور توسعه امنیت پایدار از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر این‌که نیروی انتظامی در راستای خدمت بی‌منت به جامعه و مردم حرکت می‌کند، گفت: این دستگاه انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال ‌جاری تاکنون موفق به کشف یک‌هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر و متلاشی شدن قریب به 31 باند مواد مخدر شده است.

این مسئول در ادامه به کشف 42 درصدی کالاهای قاچاق و برخورد با هنجارشکنان خبر داد و گفت: تلاش نیروی انتظامی در راستای ایجاد محیطی امن برای آحاد مردم در جامعه است.

سرهنگ غلامزاده در بخشی دیگر از سخنان خود سرفصل‌های کاری نیروی انتظامی را مردم‌داری، حضور مقتدرانه، تعامل با دستگاه‌ها و پیشگیری اجتماعی عنوان کرد و گفت: با تمام توان برای اعتلای سطح امنیت در ابعاد مختلف گام بر می‌داریم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مردم‌داری را از شاخصه‌های حفظ امنیت و اقتدار نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: پلیس از بطن مردم و برای مردم است که با همکاری، مشارکت و ارتباط با اقشار مختلف مردم باید امنیت و انضباط را در جامعه حاکم کند.

وی با اشاره به این‌که رفتار توام با احترام پلیس در قانون‌پذیری مردم موثر و موجب رضایت‌مندی شهروندان از این دستگاه و کاهش بار انتظامی می‌شود، گفت: خانواده معظم شهدا به عنوان افتخار جامعه محسوب می‌شوند، از این‌رو بخش عظیمی از عزت و اقتدار ناجا مدیون ایثارگری و پایداری خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد برقراری تعامل با مردم و دیگر دستگاه‌ها و برقراری نظم و امنیت را از ماموریت ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت: امنیت امری مهم و فرابخشی است که بدون همکاری مردم و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سطح کشور و استان مطلوب نبوده و پلیس مقتدرانه در انجام رسالت خود مصمم عمل می‌کند.

غلامزاده با مهم خواندن پیشگیری اجتماعی در سطح جامعه تصریح کرد: به منظور برطرف کردن زمینه جرایم، بزهکاری‌ها، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات، آگاهی‌بخشی و بالا بردن دانش انتظامی مردم مقدم بر درمان است.

انتهای پیام/82011/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول