اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تبلیغات اسلامی سمنان

پرسنل نیروی انتظامی سمنان جزء 30 قرآن را حفظ می‏کنند

کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان از برگزاری هشت دوره حفظ جزء 30 قرآن کریم ویژه پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان خبر داد.

پرسنل نیروی انتظامی سمنان جزء 30 قرآن را حفظ می‏کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، سیدحسین طباطبایی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی حفظ جزء سی‏ام قرآن کریم ویژه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سمنان گفت: در این دوره از کلاس‏ها که در حال برگزاری است، 150 نفر پرسنل ناجا شرکت دارند.

وی تصریح کرد: این دوره‏ها مطابق با آیین‏نامه سازمان دارالقرآن الکریم کشور با هماهنگی دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان ویژه پرسنل و خانواده کارکنان نیروی انتظامی سمنان در حال برگزاری است.

کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان هدف از برگزاری این دوره‏های آموزشی را عمل به فرمایشات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در خصوص تاکید بر حفظ قرآن کریم و نیز تبلیغ و ترویج برنامه‏های قرآنی در سطح آحاد جامعه اسلامی عنوان کرد.

طباطبایی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال‏های اخیر، سازمان عقیدتی ناجا با رویکرد قرآنی و فرهنگی اقدامات درخشانی را در سطح استان‏ها انجام داده که برگزاری محافل انس با قرآن و دوره‏های حفظ قرآن کریم از آن جمله است.

انتهای پیام/74004/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول