اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فرمانده جدید نیروی انتظامی آبپخش معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، فرمانده جدید نیروی انتظامی آبپخش معرفی شد.

فرمانده جدید نیروی انتظامی آبپخش معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بخشدار آبپخش ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش آبپخش اظهار داشت: تعامل و همکاری بین مسئولان اجرایی از شاخصه‌های برجسته آبپخش است و در توسعه این منطقه نقشی مهم داشته است.

وی افزود: امنیت از اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه انسانی محسوب می‌شود و در ماه‌های گذشته تلاش‌های فراوانی به‌منظور ارتقای سطح امنیت آبپخش شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین عواملی است که به توسعه امنیت آبپخش کمک کرده است.

وفایی بیان داشت: حفظ تعامل نیروی انتظامی با سایر دستگاه‌های اجرایی موضوعی است که فرمانده انتظامی جدید آبپخش باید به آن توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: تعامل مستمر بسیج و نیروی انتظامی در ماه‌های گذشته از مسائلی است که کمک فراوانی به ارتقای امنیت در آبپخش کرده است.

این مسئول اذعان داشت: تعامل میان مردم و نیروی انتظامی از ویژگی‌های برجسته آبپخش است و مسئولین انتظامی بخش باید برای افزایش تعاملات خود با شهروندان تلاش کنند.

بخشدار آبپخش با تأکید بر قداست لباس نیروی انتظامی، عنوان کرد: حضور نیروی انتظامی در جامعه زمینه‌ساز امنیت اقشار مختلف جامعه است.

وفایی تأکید کرد: فعالت نیروی انتظامی در جوامع مختلف باید رعب، ترس و وحشت را برای اشرار و احساس امنیت و آسایش را برای آحاد جامعه به دنبال داشته باشد.

فرمانده سابق انتظامی بخش آبپخش نیز گفت: در مدت حضور در آبپخش تمام توان خود را برای پاسخگویی به توقعات مردم به‌کار گرفتیم و در این مسیر تلاش کردیم.

عقیل جوکاری اظهار داشت: از تمامی مدیران و مسئولان اجرایی آبپخش به دلیل همکاری خوب و مستمر خود با مسئولان انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: از مردم شریف آبپخش به دلیل ارتباط و تعامل بسیار خوبی که با نیروی انتظامی آبپخش داشته‌اند تشکر می‌کنم و از تمامی مردم شریف آبپخش حلالیت می‌طلبم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول