اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین:

بصیرت‌افزایی کارکنان نیروی انتظامی خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با ارتقای بصیرت و دانش سیاسی، عقیدتی و معنوی در بین کارکنان نیروی انتظامی می‌توان فتنه‌های دشمنان را به خوبی خنثی کرد.

بصیرت‌افزایی کارکنان نیروی انتظامی خنثی‌کننده فتنه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه سومین دوره بصیرت نیروی انتظامی استان قزوین که در حسینیه امینی‌ها برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی بصیرت برای فرماندهان، مدیران و معاونان نیروی انتظامی در استان‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای بصیرت‌ و آگاه‌سازی کارکنان نیروی انتظامی پیرامون مسایل جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها بوده است، افزود: با تحقق این هدف کارکنان این نهاد با بهره‌مندی از بصیرت آمادگی کامل در برابر هر مشکلی را دارند و آن را برطرف می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه سومین دوره آموزشی بصیرت نیروی انتظامی با حضور استادان مجرب حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این استادان تأثیر بسزایی در ارتقای روحیه معنوی، دینی و اعتقادی و خودسازی بین شرکت‌کنندگان این دوره ایفا می‌کنند.

میرحیدری با اشاره به اینکه دشمنان امروز از هر نقشه و توطئه‌ای برای از بین بردن و ناکارآمدی انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند، ابراز داشت: باید با استفاده از افزایش دانش سیاسی، عقیدتی و معنوی بتوان دسیسه‌های این دشمنان را خنثی کرد تا کشور به سرعت در مسیر رشد و پیشرفت به راه خود ادامه دهد.

این مسئول با بیان اینکه کارکنان این نهاد با برپایی امنیت در جامعه رضایت مردم را کسب می‌کنند، بیان کرد: این نهاد در راستای تحقق این هدف همت مضاعفی می‌کند.

جان برکفان نیروی انتظامی تابع ولایت فقیه هستند

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه برپایی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده است، خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با تأسی از این شهدا وظایف خود را به نحو مطلوبی انجام می‌دهند تا در قیامت شرمنده آنان نباشند.

میرحیدری با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی تابع مطلق ولایت‌ فقیه هستند، ابراز داشت: آنان در اجرا و صیانت از بیانات رهبری تلاش می‌کنند تا بتوانند رشد و پیشرفت جامعه را با تحقق این هدف مهیا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در برابر مشکلات به وجود آمده در جامعه نیز تابع ولایت‌ فقیه است، اظهار داشت: این نهاد با اجرای مصمم بیانات رهبری توانسته این مشکلات را به درستی برطرف کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه دشمنان اسلام دسیسه‌ها و توطئه‌هایی برای ایجاد اختلال در نظم و پیشرفت انقلاب اسلامی طراحی می‌کنند، بیان کرد: نیروی انتظامی در خنثی کردن این فتنه‌ها طبق بیانات مقام معظم رهبری عمل کرده و یک لحظه نیز از اهداف ایشان تعدی نکرده است.

میرحیدری به فتنه 88 اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی در این فتنه با هوشیاری و بیداری کامل عمل کرد تا توانست آن را به خوبی خنثی کند.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسیده است، بیان کرد: با مدیریت مقتدرانه ایشان و امروز با تدبیر مقام معظم رهبری این انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت حرکت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی تابع ولایت‌ فقیه هستند، عنوان کرد: آنان با بهره‌گیری از بیانات ایشان در وظایف خود به نحو مطلوبی با هدف ثبات امنیت و پیشرفت اهداف مقام معظم رهبری انجام می‌دهند.

انتهای پیام/77009/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول