اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

شاخصه اصلی نیروی انتظامی دشمن‌شناسی است

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شاخصه اصلی نیروی انتظامی را دشمن‌شناسی عنوان کرد.

شاخصه اصلی نیروی انتظامی دشمن‌شناسی است

سرهنگ غلام‌عباس غلام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج دشمن‌شناسی را ویژگی‌های بارز پلیس اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: تداوم نظام با حفظ ارزش‌ها میسر می‌شود از این‌رو پاسداری و نگهبانی از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف کارکنان ناجا است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دیانت، دینداری، را از ویژگی‌های پلیس اسلامی دانست و گفت: کارکنان نیروی انتظامی باید منش انسانی، قوانین اسلامی و سیره و روش بزرگان دین را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: پلیس اجرا کننده حق و عدالت بوده که جهت برخورداری از مواهب الهی باید نظام عادلانه در جامعه حاکم باشد در غیر این صورت افراد جامعه به حق و حقوق قانونی خود نمی‌رسند.

غلام‌زاده دشمن‌شناسی را از شاخصه‌های اصلی پلیس اسلامی عنوان کرد و گفت: از مواردی که همواره در طول تاریخ به دلیل فقدان آن در سختی‌ها و مشکلات بسیار گرفتار آن هستیم بی‌بصیرتی و نا ‌آگاهی افراد جامعه است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تهاجم‌های فرهنگی دشمنان علیه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی شناخت آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان را مهم دانست و گفت: با توجه به این که دشمنان نتوانسته‌اند در جنگ نظامی بر ایران غلبه کنند و در جنگ سیاسی و اقتصادی موفقیتی حاصل نکردند که در آخر با جنگ فرهنگی قصد ضربه زدن به کشور و نظام را دارند.

غلام‌زاده در ادامه به تهدیدات داخلی و بین‌المللی مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از اهداف مهم دشمنان ترویج مواد مخدر در راستای تهاجم فرهنگی است که با مصرف گروه سنی نوجوانان و جوانان که به عنوان سرمایه‌های ارزشمند و فعال جامعه از آن‌ها نام می‌بریم به نوعی که ضربه اقتصادی و اجتماعی جبران‌ناپذیری بر جامعه وارد می‌کند.

مسئول ارشد انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد تزلزل اراده افراد را از بدیهی‌ترین عوارض مواد مخدر عنوان کرد و گفت: طلاق، سرقت، فساد اخلاقی، بی‌بند و باری و عدم تمایل به کار از ویژگی‌های مصرف مواد مخدر در جامعه است.

وی با تاکید بر این‌که امروزه نیروی انتظامی توانسته گام‌های اساسی بر علیه حربه‌های دشمنان را با اقدامات و عملکردی مناسب خنثی کند، گفت: فداکاری، مدافع و حفظ ارزش‌های اسلامی از دیگر شاخص‌های پلیس اسلامی است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: ماموران انتظامی باید حافظ و عامل به ارزش‌ها، حدود الهی و مجری احکام اسلام و انقلاب باشند از این‌رو باید همیشه با اقتدار و صلابت محیط زندگی و کار مردم را از وجود هر گونه ناامنی پاکیزه کنیم.

انتهای پیام/82011/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول