اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

مردمی بودن عامل موفقیت نیروی انتظامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: مردمی بودن نیروی انتظامی عامل موفقیت این نهاد در انجام وظایف محوله است.

مردمی بودن عامل موفقیت نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد بهرام‌زاده ظهر امروز در دیدار هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تاکستان که در محل سالن شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان برگزار شد، علمی شدن فعالیت‌های نیروی انتظامی را ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی فارغ از مسئولیت‌های متعددی که در زمینه‌های مختلف دارد در سال‌های اخیر با رویکرد مناسبی در مباحث آموزشی با پیروی از علم روز دنیا در انجام فعالیت‌های محوله بهره می‌گیرد.

وی افزود: در گذشته نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی عملیاتی پیشگیری شناخته شده بود؛ اما امروز با بالا رفتن دانش و تخصص پرسنل خدوم و زحمت‌کش انتظامی شاهد نگاه ویژه مردم و مسئولان به آن‌ها هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: مردمی بودن نیروی انتظامی سبب شده همیاری و همکاری مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با پلیس بالا باشد که این موضوع تا حدود زیادی در کاهش و پیشگیری از جرائم مؤثر است.

بهرام‌زاده، همکاری بین دانشگاه و نیروی انتظامی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: نیروی انتظامی یکی از مبانی و ارکان حمایتی از دانشگاه به حساب می‌آید؛ مسئولان دانشگاه موضوعات آموزشی و پژوهشی دانشجویان را تحت کنترل دارند و نیروی انتظامی نیز زندگی اجتماعی دانشجویان را هدایت و کنترل می‌کند.

این مسئول ابراز داشت: رسالت نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه تأمین امنیت جامعه بسیار سنگین است و تمام آحاد جامعه به خصوص دانشگاهیان باید قدردان این امنیت و آسایش ایجاد شده باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در پایان اذعان داشت: در همین راستا آمادگی خود را مبنی بر مشارکت نیروی انتظامی در انجام طرح‌های پژوهشی و مشاوره‌ای اعلام می‌کنیم تا پاسخگوی زحمات آن‌ها بوده و از تجارب آن‌ها در راستای خدمت به دانشجویان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/77003/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول