اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

نیروی انتظامی با سرقت خرما و قطع نخیلات آبپخش برخورد کند

امام جمعه آبپخش گفت: نیروی انتظامی با سرقت خرما و قطع نخیلات آبپخش برخورد کند.

نیروی انتظامی با سرقت خرما و قطع نخیلات آبپخش برخورد کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی بخش آبپخش اظهار داشت: امنیت از نیازهای مهم هر جامعه انسانی است و حضور دستگاه‌های مختلف در کنار نیروی انتظامی می‌تواند نقشی موثر در بهبود امنیت داشته باشد.

وی افزود: امنیت نظامی و انتظامی از مسائلی است که تأثیر بالایی در امنیت هر جامعه دارند و در حقیقت می‌توان آنها را مقدمه امنیت جامعه دانست.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: امنیت روحی و آرامش روانی، امنیت اقتصادی و امنیت فرهنگی از مطالبات به حق مردم هر جامعه است که در سایه امنیت نظامی و اقتصادی تحقق می‌یابد.

رضایی بیان داشت: همه اقشار جامعه در سایه وجود امنیت می‌توانند به موفقیت برسند و از این رو باید توجهی جدی به این پدیده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی مطالبی بیان کردند که حاوی نکات ارزشمندی است که نیروی انتظامی در همه حال باید سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول اقتدار نیروی انتظامی را تجلی اقتدار نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی باید اقتدار لازم را از خود نشان دهد و در حقیقت اقتدار نیروی انتظامی سبب اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

امام جمعه آبپخش بیان داشت: حضور نیروی انتظامی در جامعه احساس امنیت و آرامش را برای مردم پدید می‌آورد و مردم باید فعالیت‌های نیروی انتظامی را مشاهده کنند.

رضایی ادامه داد: برقراری امنیت کشاورزان در منطقه آبپخش موضوع مهمی است که نیروی انتظامی همواره باید به آن توجه داشته باشد و این موضوع از حیث ارتباط کشاورزی با معیشت مردم منطقه آبپخش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: همواره شاهد هستیم که در فصل برداشت محصول خرما و فصل زمستان، برخی افراد سودجو اقدام به سرقت خرما و یا قطع نخیلات به‌منظور دستیابی به منافع خود می‌کنند و نیروی انتظامی باید قاطعانه با این موضوع برخورد کند.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول