اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دهلران:

نیروی انتظامی در تولید امنیت مسیر خوبی را دنبال کرده است

نماینده دهلران، آبدانان و دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در تولید امنیت مسیر خوبی را دنبال کرده است.

نیروی انتظامی در تولید امنیت مسیر خوبی را دنبال کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی‌محمد احمدی در نشست تعاملی نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مسئولان نیروی انتظامی این استان اظهار داشت: ناجا سهم عمده‌ای در تولید و حفظ امنیت کشور بر عهده دارد و استان ایلام با وجود 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از امنیت مطلوبی در تمامی حوزه‌ها برخوردار است.

وی با تأکید بر اینکه تولید امنیت و حفظ آن توسط ناجا در مسیر خوبی قرار گرفته است گفت: امنیت و احساس امنیت از مقوله‌هایی است که تولید و حفظ آن پیچیدگی‌های خاصی دارد و ناجا با تأکید بر مشارکت مردم و رعایت قانون توانسته است در این مسیر سربلند عمل کند.

نماینده مردم حوزه جنوبی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاخص‌های امنیتی در استان ایلام در حد و اندازه‌های استاندارد قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر از صلابت ویژه‌ای در دنیا برخوردار است، گفت: باید با کمک همه دستگاه‌ها، امنیت مردم محور را در جامعه دنبال کنیم.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به شعار امسال هفته ناجا گفت: مردمداری، قانونمداری و روزآمدی از مطالبات و خواسته‌های مسئولان نظام و آحاد مردم است و نیروی انتظامی با استناد به نیازهای جامعه شعار مناسبی را برای امسال خود برگزیده است.

وی افزود: پلیس در عمل می‌تواند مثل گذشته با پایبندی به قانون و دفاع از حقوق شهروندی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا از دستاوردهای نظام و مطالبات مردم دفاع کند.

انتهای پیام/2246/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول