اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسلام‌آباد:

نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی است

امام جمعه اسلام‌آباد نیروی انتظامی را خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد.

نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران هفته نیروی انتظامی در ملایر، نیروهای خدوم ناجا را چشمان بیدار کشور در عرصه امنیت و آرامش عنوان کرد و اظهار داشت: عزت، سربلندی و امنیت جامعه و مردم در گرو تلاش نیروی انتظامی در کشور است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی برای دفاع از امنیت و آسایش مردم در تلاش است ابراز داشت: تلاش و مبارزه با جرایم  در صدر کار این نیروهای خدوم است که آسایش خود را در راه آسایش مردم گذاشته‌اند.

امام جمعه اسلام‌آباد شهادت در راه دفاع از کیان و ارزش‌های انقلاب و امنیت جامعه را از افتخارات نیروهای خدوم ناجا عنوان کرد و افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز هزاران نفر از بهترین نیروهای ناجا در مبارزه با قاچاقچیان و مفاسد فحشا و در راه دفاع از مرزها در مقابله با مواد مخدر به مقام شامخ شهادت نائل آمده‌اند.

وی مقابله با قانون‌شکنان، متجاوزین به حقوق دیگران و هنجارشکنان را از اقدامات ارزنده نیروی انتظامی برشمرد و افزود: پیشرفت‌های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی کشور حاصل تلاش و همت نیروی انتظامی است.

عبدالملکی نیروی انتظامی مقتدر را خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن برشمرد و افزود: نیروی انتظامی از مظاهر مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی را طی سال‌های اخیر مقابله همه‌جانبه با مواد مخدر برشمرد و گفت: قاچاقچیان و افراد شروری که با توزیع مواد مخدر سلامت جامعه و امنیت جوانان را در معرض خطر قرار می‌دهند، در قیامت با عذاب سخت الهی مواجه می‌شوند.

امام جمعه اسلام‌آباد در ادامه با استناد به فرمایشات رهبری در خصوص نیروی انتظامی تصریح کرد: ایشان به نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای خدوم ناجا، عزت نفس، مردم‌داری و اخلاق مداری را از خصوصیت بارز نیروی انتظامی برشمردند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره قدر نیروی انتظامی را دانسته و در کنار نیروی انتظامی بوده‌اند، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یکی از مصادیق مهم و بارز اسلام است که در این راستا نیز نیروی انتظامی همواره پیشقدم بوده است.

عبدالملکی با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع) ابراز داشت: ایشان با تمام فضایل و کمالات مؤسس حوزه علمیه در جهان اسلام بودند و امام صادق(ع) این حوزه را گسترش دادند.

وی خاطرنشان کرد: امام محمد باقر(ع) با تربیت هزاران شاگرد خدمات ارزنده‌ای را به اسلام عرضه داشتند و توانستند مقابل حکومت‌های ظلم بایستند و در این راه به شهادت رسیدند.

در ادامه فرمانده انتظامی ملایر نیز به اقدامات و برنامه‌های انجام شده در هفته ناجا اشاره کرد و ابراز داشت: در هفته نیروی انتظامی بیش از 80 برنامه متنوع در نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

ابراهیم سعیدی برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی، و غبارروبی گلزار شهدا را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

وی برگزاری جلسات و برنامه‌های فرهنگی با پرسنل، تجلیل از همکاران نمونه نیروی انتظامی و سربازان نمونه، برگزاری نمایشگاه، رژه موتورسواران قانونمند، افتتاح سایت پلیس فتا، افتتاح سالن اجتماعات و سالن جلسات در ستاد فرماندهی و نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف را از دیگر برنامه‌های انجام شده در هفته نیروی انتظامی در ملایر عنوان کرد.

در ادامه این مراسم که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد سالن دومنظوره جلسات و سالن اجتماعات نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 148 میلیون تومان در زمینی به مساحت 350 متر به افتتاح رسید.

در پایان نیز از ادارات و نهادها و همه کسانی که در هفته نیروی انتظامی در برنامه‌های این هفته همکاری داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/89013/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول