اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تا کنون

80 هزار تن آسفالت در خیابان‌های زنجان پخش شده است

شهردار زنجان با اشاره به آسفالت ریزی 80 هزار تنی از آغاز سال جاری در زنجان گفت: کیفیت آسفالت‌های ریخته شده در سطح خیابان‌های شهر زنجان با دقت بسیار بالایی کنترل می‌شود.

80 هزار تن آسفالت در خیابان‌های زنجان پخش شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری زنجان که در محل تولید محصولات بتنی زنجان برگزار شد، اظهار داشت: مصالح بتنی شهرداری زنجان در محل سابق کشتارگاه احداث شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری زنجان سالانه مبالغ زیادی را برای تهیه مصالح بتنی هزینه می‌کند، افزود: با افتتاح کارگاه تولید مصالح بتنی زنجان بیش از 50 درصد از نیازهای شهرداری زنجان به این مصالح پاسخ داده می‌شود.

شهردار زنجان به استفاده از تکنولوژی روز در تولید مصالح بتنی توسط شهرداری زنجان اشاره و اضافه کرد: تولیدات این کارگاه منطبق با استانداردهای جهانی است.

این مسئول تاکید کرد: با بهره‌برداری از فاز دوم کارگاه تولید مصالح بتنی در زنجان همه نیازهای شهرداری زنجان تامین می‌شود.

ملایی‌یگانه بازگشایی مسیر زینبیه شرقی را دیگر پروژه افتتاحی امروز اعلام کرد و گفت: این محور در تقاطع دلجویی تا خواجه نصیر به طول 350 متر بازگشایی شده است.

وی اعتبار هزینه شده در محور زینبیه شرقی برای بازگشایی را 1.5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بخش عمده این منابع در بخش تملکات هزینه شده است.

شهردار زنجان به تفاهمنامه موجود برای کمک به بازگشایی این مسیر تا میدان دانش‌سرا اشاره و اضافه کرد: بازگشایی ادامه این مسیر منجر به احداث یک خیابان موازی خیابان امام زنجان می‌شود که تا خیابان مطهری ادامه می‌یابد.

این مسئول با اشاره به آسفالت ریزی 80 هزار تنی از آغاز سال جاری در زنجان اضافه کرد: کیفیت آسفالت‌های ریخته شده در سطح خیابان‌های شهر زنجان با دقت بسیار بالایی کنترل می‌شود.

ملایی‌یگانه به دیگر پروژه‌های اجرا شده در سطح شهر زنجان از جمله جدول گذاری‌ها و پیاده‌روسازی‌ها اشاره و تصریح کرد: در ساخت و سازهای جدید شهری، قانون جامع شهری حمایت از معلولان هم لحاظ می‌شود.

وی توسعه 30 هکتاری فضای سبز را از دیگر برنامه‌های شهرداری زنجان در سال جاری اعلام کرد و گفت: از آغاز سال جاری تا کنون 17 هکتار از این برنامه‌‌ریزی تا کنون عملیاتی شده است.

شهردار زنجان از در دست احداث بودن 15 پارک در سطح شهر زنجان خبر داد و گفت: این تعداد پارک در مناطق مختلف شهری در حال احداث است.

این مسئول به نصب المان‌ها و تندیس‌های منطبق با فرهنگ شهری در سطح شهر زنجان اشاره و اضافه کرد: این تندیس‌ها در میادین  شهر نصب می‌شوند.

ملایی‌یگانه بودجه شهرداری زنجان را در سال جاری 140 میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: با تجمیع بودجه سازمان‌های تابعه در مجموع می‌توان گفت، شهرداری زنجان سالانه 200 میلیارد تومان خدمات به مردم این شهر ارائه می‌کند که در مقایسه با شهردار‌های همطراز خود مطلوب محسوب می‌شود.

وی به نیازهای مالی در شهرداری زنجان برای ارائه خدمات اشاره کرد و ادامه داد: نیازهای شهری زنجان در بخش اعتبارات بسیار بیشتر از منابع موجود آن است.

شهردار زنجان درصد تملکات انجام شده در محور  زینبیه غربی را 50 درصد اعلام کرد و اذعان داشت: عملیاتی شدن این پروژه نیازمند همکاری جدی دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/73004/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول