اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری آبپخش خبر داد

بهره‌برداری آزمایشی از جایگاه سی.ان.جی شهرداری آبپخش

سرپرست شهرداری آبپخش از بهره‌برداری آزمایشی از جایگاه سی.ان.جی شهرداری آبپخش خبر داد.

بهره‌برداری آزمایشی از جایگاه سی.ان.جی شهرداری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اسماعیل سلیمانی ظهر امروز در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: رفع نواقص و کمبودهای قابل مشاهده در سطح شهر دغدغه اساسی مدیریت شهری است و در سال‌های اخیر اقدامات بسیطی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: تقویت عمران شهری و ارتقای زیرساخت‌های شهری آبپخش مهم‌ترین مطالبه شهروندان آبپخشی است که باید در این مسیر کوشا باشیم.

سرپرست شهرداری آبپخش خاطرنشان کرد: ایجاد جایگاه سی‌.ان.جی در آبپخش اقدام ارزشمندی است که سال‌های قبل بحث آن مطرح شده و از روزهای گذشته شاهد بهره‌برداری آزمایشی از این جایگاه بوده‌ایم.

سلیمانی بیان داشت: جایگاه سی.ان.جی آبپخش از ماه‌های قبل آماده ارائه خدمات سوخت‌رسانی به کشاورزان بود، ولی به دلیل آماده نبودن جاده دسترسی به این جایگاه زمان افتتاح آن به تعویق افتاد.

وی اضافه کرد: احداث جایگاه عرضه سوخت سی.ان.جی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دو سال گذشته شهرداری و شورای شهر پیگیری‌های لازم را در خصوص آن انجام داده‌اند؛ این طرح در افزایش رفاه شهروندان تاثیرگذاری مهمی خواهد داشت.

 بهره‌برداری از مسیر ورودی جایگاه سی.ان.جی آبپخش

این مسئول اذعان داشت: مسیر ورودی جایگاه سی.ان.جی آبپخش با اعتبار یک میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار جذبی شهرداری اجرا شده و در روزهای گذشته شاهد انجام بخش اساسی این پروژه بوده‌ایم و تا 48 ساعت آینده شاهد بهره‌برداری از مسیر دسترسی خواهیم بود.

سرپرست شهرداری آبپخش افزود: هم‌اکنون شهرهای سعدآباد، شبانکاره و برازجان در مجاورت شهر آبپخش از جایگاه سی‌.ان.جی برخوردار هستند و در آینده نزدیک با افتتاح جایگاه آبپخش، این شهر نیز به جرگه شهرهای دارای جایگاه عرضه سوخت، اضافه می‌شود.

سلیمانی ادامه داد: ایران با دارا بودن 2 هزار و 500 جایگاه سی‌.ان.جی یکی از وسیع‌ترین جایگاه‌های عرضه سی.ان.جی را داراست؛ توسعه مصرف این سوخت پاک، ارزش افزوده زیادی برای کشور به همراه دارد و در صورت گسترش مصرف، کشور را از واردات بنزین بی‌نیاز می‌کند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شاهدیم که شهروندان آبپخشی در نقاط مختلف شهر با استفاده از سیلندرهای گاز اقدام به سوخت‌رسانی به خودروهای خود می‌‌کنند که این کار ‌می‌تواند خطرات فراوانی را به دنبال داشته باشد.

سرپرست شهرداری آبپخش عنوان کرد: علاوه بر خطرات استفاده از سیلندرهای گاز برای سوخت‌رسانی به خودروها، بوی بد سوخت نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

 جمع‌آوری احشام ولگرد در آبپخش

سلیمانی بیان داشت: جمع‌آوری احشام ولگرد از رویکردهای مهمی است که شهرداری‌ها با توجه به آن می‌توانند نقشی موثر در بهبود وضعیت بهداشتی شهرها ایفا کنند.

وی افزود: اجرای طرح جمع‌آوری احشام ولگرد در شهرها علاوه بر توسعه شاخص‌های سلامت در شهرها کمک شایانی به زیباسازی شهرها نیز می‌کند.

سرپرست شهرداری آبپخش ادامه داد: حضور احشام ولگرد در مناطق شهری آثار سوء فراوانی به دنبال دارد که تخریب فضاهای سبز یکی از برجسته‌ترین آثار تخریبی احشام ولگرد است.

سلیمانی اظهار داشت: هم‌اکنون در برخی از مناطق شهری آبپخش به دلیل رهاسازی احشام خانگی توسط مالکان در سطح شهر، شاهد تخریب فضاهای سبز شهری بوده‌ایم.

سرپرست شهرداری آبپخش عنوان کرد: تخریب مبلمان شهری از مشکلاتی است که حضور احشام ولگرد در سطح شهر می‌تواند به دنبال داشته باشد و در ماه‌های گذشته این موضوع را در مواردی شاهد بوده‌ایم.

سلیمانی با اشاره به جایگاه آبپخش در حوزه گردشگری منطقه اذعان داشت: خدشه‌دار کردن چهره آبپخش در دیدگاه مسافرانی که از این مسیر سوق‌الجیشی عبور می‌کنند نیز از آثار سوء حضور احشام ولگرد در حوزه شهری است.

وی اضافه کرد: اختلال در تردد وسایل نقلیه و ایجاد تصادفات رانندگی از مسائلی است که در سال‌های گذشته به‌دلیل وجود احشام ولگرد در شهر آبپخش شاهد بوده‌ایم.

سرپرست شهرداری آبپخش بیان داشت: طرح جمع‌آوری احشام ولگرد آبپخش از 25 مهر ماه در این شهر شروع شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

سلیمانی گفت: تمام توان خود را برای توسعه آبپخش به‌ کار خواهیم گرفت و در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2452/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول