اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار برازجان خبر داد

اجرای 110 ویژه‌برنامه غدیر توسط شهرداری برازجان

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار برازجان از اجرای 110 ویژه‌برنامه غدیر توسط شهرداری برازجان خبر داد.

اجرای 110 ویژه‌برنامه غدیر توسط شهرداری برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسطو قائدی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان برازجان اظهار داشت: عید غدیر عید ولایت، میراث انبیا(ع) و استمرار حکومت الهی است.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهردار برازجان خاطرنشان کرد: این مجموعه به‌مناسبت گرامیداشت این عید فرخنده اقدام به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در سطح محلات شهر کرده است.

وی از اجرای 110 ویژه‌برنامه غدیر توسط شهرداری برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: تقدیر از کارکنان شهرداری و دانش‌آموزان ممتاز از جمله برنامه‌های درون سازمانی این معاونت است.

معاون فرهنگی ـ اجتماعی شهرداری برازجان با اشاره به برگزاری جشن‌های مختلف در سطح مدارس و مساجد با همکاری شهرداری یادآور شد: هدف از اجرای این برنامه‌ها تقویت مبانی فرهنگ اسلامی و ارتقای سطح نشاط اجتماعی شهروندان بوده است.

قائدی افزود: غبارروبی گلزار شهدا، آذین‌بندی شهر، چراغانی میادین و بلوارها و تغییر سیما و منظر شهری نیز از دیگر برنامه‌ها در این روز مقدس به‌شمار می‌رود.

این مسئول ابراز داشت: حضور در مراسم صبحگاه مدارس نیز یکی از برنامه‌های این معاونت در دهه ولایت و امامت خواهد بود.

وی ادامه داد: بدون شک این آیین‌ها ضمن ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان، فعالسازی مساجد، مدارس و پارک‌ها را نیز در حوزه‌های فرهنگی به‌دنبال خواهد داشت.

قائدی حمایت از حرکت‌های فعال و خودجوش فرهنگی در نقاط مختلف شهر را از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و گفت: همکاری در اطلاع‌رسانی نمایش بازسازی واقعه غدیر و نمایشگاه خط رضا شاه‌حسینی از جمله اقدامات شهرداری در این حوزه است.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول