اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم

شهرداری همدان مدعی باقی ماند/ ذوب و فلزات بهار در آستانه سقوط به لیگ استان

هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با یک تساوی و یک باخت برای نماینده فوتبال استان همدان رقم خورد.

شهرداری همدان مدعی باقی ماند/ ذوب و فلزات بهار در آستانه سقوط به لیگ استان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور دو نماینده فوتبال استان همدان موفق به پیروزی در بازی‌های خارج از خانه نشدند و با کسب یک تساوی و یک باخت پرگل این هفته را پشت سر گذاشتند.

نمایندگان فوتبال استان همدان تیم‌های شهرداری همدان و ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در گروه سوم این مسابقات با تیم‌های شهرداری نقده، شهرداری بانه، دام و طیور روانسر، برق ارومیه، هرماس تبریز، شهرداری زنجان، پیروزی کامیاران، بعثت کرمانشاه، هلال‌ احمر ایلام و آذر کوثر تبریز جدال سختی دارند.

مسابقات امسال به گونه‌ای طراحی شده که دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم لیگ سه راه می‌یابند، تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در لیگ دسته سه باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم تا دوازدهم به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.

در این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان در زنجان به مصاف تیم البرز شهرداری این شهر رفته بود که در پایان 90 دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک مساوی رضایت دادند.

در این مسابقه شاگردان هادی گل‌محمدی بازی خوبی را ارائه کردند اما با بی‌دقتی مهاجمان این تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند تا در این بازی به یک امتیاز ممکن برسند.

تیم شهرداری همدان با کسب این یک امتیاز با 14 امتیاز همچنین در مکان دوم جدول رده‌‌بندی قرار گرفت.

دیگر نماینده فوتبال استان تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در کامیاران مقابل تیم پیروزی این شهر به میدان رفت که در پایان با حساب سه بر دو بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

در این بازی شاگردان علی‌ ضمیری‌کامل با وجود برتری نسبی با اشتباهات فردی و خط دفاعی در حالی که می‌توانستند برنده این بازی باشند با شکست متوقف شدند تا خطر سقوط به لیگ استانی بیشتر از قبل این تیم را تهدید کند.

در هفته هشتم این مسابقات شهرداری‌چی‌های همدان و بانه در ورزشگاه شهیدان حاجی‌بابایی مریانج با هم مصاف خواهند داشت و تیم ذوب و فلزات ولیعصر (عج) بهار در ورزشگاه جوانان این شهر از تیم قعرنشین گروه خوراک دام و طیور روانسر پذیرایی خواهد کرد.

نمایندگان فوتبال همدان تا پایان هفته هفتم این مسابقات به ترتیب تیم شهرداری همدان با 14 امتیاز بعد از تیم بعثت کرمانشاه در رده دوم جدول این گروه قرار دارد و تیم ذوب و فلزات ولیعصر(عج) بهار بالاتر از تیم خوراک دام و طیور روانسر در مکان یازدهم جای گرفته است.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول